Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz D55 #68 üzenetére

    Én se, de a nem játék célú felhasználásra nincs szükség 300e-s videokátyára az esetek többségében. Az más kérdés, hogy sokan profi kártya helyett is azt vesznek, mert tényleg mindent ugyanazzal a géppel akarnak megoldani és vállalkozóként céges számlára jobban szeretnek gamer hardvert venni, mint saját zsebre(ezt egyébként akár adócsalásnak is hívhatnák a törvény betűje helyett a szellemét is nézők).
    A GPCMR nem vallás, hanem a PC gamerek egy olyan részhalmaza, akik a PC-n kívül minden mást lenéznek, és ennek hangot is adnak, leginkább a PH fórumhoz hasonló helyeken.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz D55 #57 üzenetére

    Tudod, mi a legköltséghatékonyabb módja FHD/1440p-ben némileg butított grafikával RT-vel játszani? Úgy hívják, XBOX Series S, és az egész mindenestül kevesebbe kerül, mint neked csak a procid, nulla driver issue, az igazi plug&play... megfelelő játékok esetén még a 120Hz-et is tudja.

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz D55 #54 üzenetére

    Magyarul FHD-ban játszol(vagy alatta, nem írtad, milyen DLSS szintet használsz, Quality mellett FHD, Performance esetén 720p a renderelési felbontás), az összes komolyabb RT tartalmú játékod így is bekarcol bőven 60fps alá, és meglepő módon CPU limited van(a procin futtatod a DLSS-t vagy mi?)... wow!
    CP2077-en be van kapcsolva a path tracing? Vagy az RT-nek is csak a felét/kétharmadát használod, nem csak a felbontásnak?
    Mondjuk LFC-képes monitorral ez kétségtelenül kevésbé zavaró, mint nélküle(gondolom a GSync/AdaptiveSync-et bekapcsolva tartod).

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz D55 #47 üzenetére

    Azzal ugye mindenki tisztában van, hogy a DLSS 2 nem használ egyáltalán Tensor magokat, és erősen kétlem, hogy a DLSS3 framegen különbözne tőle ezen a téren...

    "A DXR meg olyan, hogy kapcsold be egyszer árnyékokra / AO-ra, nézd meg alaposan, aztán kapcsold ki és kínozd a látóközpontodat..."
    És akkor mi van, ha engem a DXR-t ilyen szinten használó 2-3 játék egyike se érdekel?

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Kansas

    addikt

    válasz D55 #34 üzenetére

    "a Source engine eleve spekulatív interpolációt használ a player modellek kliensoldali pozícionálásához"
    Na frankó, ezt nem is tudtam... akkor ez már egészségtelen halmozása az "élvezeteknek"

    Bár akármi ami tud DLSS3 framegen-t, aligha kerül olyan helyzetbe hogy nem jön ki belőle 500+ fps... azért a Source nem kifejezetten igényli a 4000-es RTX-eken a DLSS-t... itt inkább az UE4-UE5 ami érdekesebb framegen szempontjából...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés