- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D55
aktív tag
"A birkak raharaptak a jatekok 1%-anal se mukodo RT, DLSS "funkciora"."
Azért ezzel óvatosabban. Lehet abban valami talán, amit mondasz, ezt nem zárom ki (hogy két legyet egy csapásra született az RTX generáció és a húsos compute modellek).De ha így is van, mind a DLSS, mind a DXR támogatás valós előrelépés grafikai minőség terén. Először is a DLSS nem csak teljesítménynövelésre jó/való, hanem szimpla élsimításként quality preseten gyönyörű eredményt biztosít minimális kompromisszumokkal. Az alternatívák, amiknek szerintem mindegyikét veri:
- FXAA: 100Ft-os nyugdíjasvásár kategória. Homályosak lesznek tőle a textúrák is.
- MSAA: Nem működik az alpha channel miatt létrejövő textúrán belüli éleknél, plusz a minőség a 4x-es szinten kezdődik, aminek viszont már jelentősebb teljesítményigénye van
- SSAA: Hibátlan, a legtisztább nyers megközelítést alkalmazó technika. Ja, de tegyél alá hardware-t.
- SMAA: Ügyes megoldás, de a nagy kontrasztú éleknél és bizonyos szögeknél feltűnőbben karcolós.
- SMAA+TAA: Ez volt az elmúlt évtizedben talán legelterjedtebb megoldás, szép a végeredmény, vállalható a teljesítményigény, de jár hozzá ajándékba motion blur vagy artifactolás, ki melyiket akarja jobban észrevenniA DXR meg olyan, hogy kapcsold be egyszer árnyékokra / AO-ra, nézd meg alaposan, aztán kapcsold ki és kínozd a látóközpontodat... És igen, hozzá tartozik, hogy nagy vonalakban nem feltűnő, nem az amire látatlanba sokan számítanak eleinte és a reflection implementációkkal lőttek már mellé pár játékban. De egyszer tényleg nézd meg az árnyékok vetülését és hidd el, hogy utána rendesen zavarni fog, műanyagosnak, rajzfilmszerűnek fog hatni a hiánya.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nikon DSLR topik
- Fallout 76
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- További aktív témák...