-
PROHARDVER!
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
b05co
tag
off, de személyes jótanácsom az, hogy az epsont el kell felejteni... eddig 3 epson hullott szét a kezeim között, 1 a cégnél 2 otthon... bár ugyanez a véleményem a HP-ról is, annak is csak a drága "office" gépei jók, a "user" szériák 20 forintot nem érnek... A Cannon-t viszont tudom ajánlani! Vettem egy nagyon olcsó lézeres típust, konkrétan az MF3010-est, olcsó bele a toner, irodai használatban van és 1 éve rezzenéstelenül köpi ki a napi több száz oldalt, szóval masszív használatban van mondhatni.
-
b05co
tag
Üdv! Most próbálom a Linux Mint-et, mert Ubuntun az istennek se akart működni egyik script sem, amivel a net sebességét kívántam volna korlátozni. A kérdésem egyszerű, van rá sansz, hogy itt menni fog és disztrívúciós hibáról volt szó, vagy nem sok? Elég sokat olvasgattam bár kezdő vagyok és a unityben elég sokminden nem ment aminek kellett volna, futtatható szöveges fájlok stb... Egy csomó apró problémám volt amit Ubuntun valahogy senki sem tudott megoldani, vagy segíteni nekem. Szerintetek a Mint jó választás lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Microsoft Office és Office 365 topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- sziku69: Szólánc.
- Fejhallgatós találkozó
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- BestBuy topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Game Pass Ultimate előfizetések 4 - 19 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!