Hirdetés

Aktív témák

  • eax1650

    aktív tag

    válasz Csabi8507 #36555 üzenetére

    Hali Mindenki!
    Izgalmas ez a garancia dolog! Miért a vevőnek kell izgulnia! Mi az, hogy „ha sikerül beregisztrálni a samsung klub weboldalán”?! És ha nem? Miért nem az ELADÓ regisztrál be? Vagy mondaná azt, hogy tutira tudsz reggelni, csak azért nem Ő, mert nem akarja előlem lenyúlni a „kedvezményeket”, vagy mit. És mi van, ha egyszer csak megszűnik/megbukik a bolt? Mistral/Bluefish. Egy nem holis gari papír előállítása mögött nem áll túl nagy fejlesztőmunka.
    Jaa! Mert a beszerzési forrástól csak ilyen feltétellel lehetett kedvező árfekvésben vásárolni? Az esetleges alkatrészt/munkadíjat oldják meg okosban. Nyilván van „saját” szerelőjük. Alkatrész elérhető, szakismeret sem kell már igazán! Némi rutin, tipikus hibák. A szerelők a hatékonyság miatt csak paneleket cserélnek. Nem éri meg a hibakeresésre fordított pöcsölés/óra.

    [ Szerkesztve ]

    Bocsáss meg az ellenségeidnek, de jegyezd meg a rohadékok nevét.

Aktív témák