Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h3lios

    addikt

    válasz whitezo88 #75276 üzenetére

    A ráfordított idő - jutalom kérdése relatív. Valóban nem jó érzés veszteni, mert technikailag nem jár érte "jutalom". Viszont a játékkal töltött időt is szórakozásnak kell felfogni. Annó 1 Single player játéknál sem volt jutalom, csak az, hogy 1 jó story-t tolhattál végig. Tudom, hogy közhely, de ha magát a játékot a jutalmakért játszod és közben nem érzed jól magad akkor abba kell hagyni.

    Manapság lett divat, hogy minden játékban jár az XP minden leölt mob-ért / kijátszott kártyáért stb.
    A CS:GO-val tudom összehasonlítanai, ahol 1 jópár lejátszott mecs után kapsz egy 0,03 eurós skin-t ami annyira fos, hogy eladni sem lehet. Akkor inkább ne adjon semmit a játék, mert már annak sincs értelme.

    Egyébként én ugyan így bevezetnék 1 XP csíkot, mint a Hero-knál van level 60-ig. Csak ez az accodhoz lenne kötve. És X órányi játék után lennének minimális jutalmak, mint 1 ingyen aréna jegy. Ezeket heti max 1-2 -re maximalizálnám valahogy úgy balanceolva, hogy a letolt quest-ek ne legyenek elegek, de farmolni meg ne érje meg érte botokkal.

    (#75279) vzarmo

    Az epic árazást jó, hogy mondod. Nevetségesen drágas craftolni és nagyon keveset dob belőle a játék. A mai T1-2 pakliknak az alapján ezek a lapok alkotják, elég 1 Prymodial Gliph-re gondolni. De ott a Dragonfire Poti / új Priest lapok, vagy akár a Glimmeroot.

    Ha pedig a nyitásnál úgy jár az ember, hogy hamar elkezdi duplikáltan nyitni őket akkor megy a pénze a levesbe. Én annó 5 epic paladin Murloc-ot nyitottam.

    [ Szerkesztve ]

    B-tag: H3lios#2825

Új hozzászólás Aktív témák