H​ir​deté​s​

2018. február 18., vasárnap

(#43001) h3lios válasza whitezo88 (#43000) üzenetére

h3lios
(PH! addikt)
LOGOUT blog

NAX-ban voltak egyedibb dolgok, mint pl. amikor KT átveszi a körödet, vagy amikor valami nagyon könnyű megoldás lenne megkapod helyett a macskáját. :D Az ilyenek tök viccessé és egyben bosszantóvá tudják tenni a HC bossokat.

Ettől függetlenül az Rafaam-os Deck lopás nagy ötlet volt a design-erektől, valamint az armor-os boss is jól bemutatja mire lehet jó az érte járó lap. :)
Összességében nagy siker volt ez a LoE és ez Redditen is látszott. Mindenki csak dicsérni tudta.

Rafaam-ot hiányolom a metából, mert nagyon OP lapokat adhat, sok kaszt a Zombikkal nem is tud mit kezdeni. Pl. 1 Hunter ellen ha sikerül early game-ben túlélni, akkor Priestként a +10/+10 segíthet befejezni a játékot.

Huawei P10 64 Gb / Samsung - Galaxy S6 32Gb / Opel Astra G 1.6_16V /B-tag: H3lios#2825

(#43002) Ver'alor

Ver'alor
(tag)

Heló, nyár óta játszok HSt, elég kezdő vagyok, kezdő lapokkal.
Ha esetleg van valaki hasonló szinten, és lenne kedve játszani, privátban írok neki battletaget/írjon privátban battletaget :)

May the 4th be with you!

(#43003) whitezo88

whitezo88
(Topikgazda)

Na, HC itt is kész. Uccsó boss netes dragon control pappal szenvedés volt, Kripp deckjével elsőre sima.

Az uccsó 2 szárny amúgy igazi clown fiesta, nagyon sok múlik a szerencsén... túl sok.

[ Szerkesztve ]

Too bad she won't live... but then again, who does?

(#43004) Redcaster válasza whitezo88 (#43003) üzenetére

Redcaster
(őstag)

Ez a deck? Én is szenvedek vele, eddig minimum 3hp-ra sikerült lecsapnom, csak sajnos fatigue-ba belehaltam a végén :O

(#43005) whitezo88 válasza Redcaster (#43004) üzenetére

whitezo88
(Topikgazda)

Aha de Harrison hulyeseg bele nem is hasznal fegyvert. Jo ellopni, kopizni, entombolni a lenyeit foleg az armort es scarvasht. Utobbi endgameben a tiz manas spelljeit is blokkolja.

(#43006) Chuzzlee803

Chuzzlee803
(fanatikus tag)