- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
egyetértek mindenkivel aki könnyűnek tartja. Ultra casual lett már, persze valahol érthető, a HC MMOzás kiment a divatból. Csak címszavakban miért is nevetséges már a fejlődés, és miért nem jogos a panasz. Vanilla-BC idején:
-nem voltak quest hubok, csak be volt hányva egy csomó 1-2-3 részes quest. A Q adók el voltak szórva.
-nem volt helper, fél órák elmentek azzal hogy megtaláld ami kell. A wowhead és társai hatalmasra nőttek, azóta sincs más MMOnak akkora adatbázisa.
-nem volt dungeon finder, manuálisan ment a csapatkeresés, és nem volt teleport sem, mindenkinek gyalog kellett odamennie. Mivel nem 20tól, hanem 40től volt mount és méregdrágán. A Dungeon questeket nem bent adták hanem szerte a világban, sokszor a semmi közepén állt a muki.
-manapság egy sima menet jó ha 15-20 perc megvan, akkor ez legalább 1 óra volt, hosszabbak mint Maraudon esetén kb egész estés téma volt. Főleg ha lelépett valaki és hozni kellett mást.
-nem volt megtervezve a quest xp / szint xp, sok farm kellett mert elfogytak a questek, annyi xp kellett.
-rengeteg Elite quest volt amihez csapat kellett. Cata óta ilyen kb nincs is már.
-a skillekért mindig vissza kellett rohangálni a fővárosba kitanulni.
-a talenrendszer lassabb volt és bonyolultabb.
-a harc nem 2 mpig tartott hanem akár fél percig. Kb minden második után le keleltt ülni inni/enni.szóval aki ebben a rendszerben nem bír haladni, annak tényleg a Cardstone marad csak. Helios szerintem Playable után játszott, és csomó kari nem töltött be. Minden quest után azonnal kapod a kövit, és ott 2 méterre jelennek meg az újak is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vírusirtó topic
- Battlefield 2042
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Napelem
- Hobby rádiós topik
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest