- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
válasz DaveNo1 #16786 üzenetére
Nem akarok nagy hülyeséget írni, de szerintem egy jó AI-t írni a HS-hez nehezebb, mint pl a sakkhoz. Hallgattam 1 félév mesterséges intelligenciát az egyetemen, és abból az világosan látszott, hogy az AI olyan szituációkban jó, ahol "zárt térben" kell csak mozogni, és ez a tér minél kisebb. A HS-nél a kártyák száma, az egymásra hatásuk (mi mit buffol, hogy helyezkednek el a boardon, milyen kártyák vannak a kezedben, mik jöhetnek még, mi a paklid "lényege", win conditionja, stb) sokkal nagyobb szabadságot jelent, mint a sakkban lévő bábuk, és mozgási lehetőségeik. Arról nem is beszélve, hogy a pillanatnyi állás kiértékelése sem egyszerű, gondoljunk csak egy freeze mage vagy miracle rugó esetére, ahol még irtózatos board hátrány esetén is lehet nyerni. Szóval az AI szerintem nehezen hozható "emberi" szintre, így a Heroic kihívásoknál másfelé kell tekinteni.
oxox, lehet ezt csalásnak is tekinteni, de én inkább úgy tekintek rá, mint egy átlagos single player játék bossára. Ott sem egyenlő felek küzdenek, hanem a játékos a saját kis gyenge hősével megy a túltápolt, de "buta" boss ellen, akit aztán mégis le tud győzni.
ui: A fenti sakkos feltételezésemet nyugodtan meg lehet dönteni, lehet csak lusták / nem elég okosak egy jó AI megírására a Blizznél
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen