Hirdetés

Keresés

Aktív témák

• Rejtőfan

csendes tag

válasz afiaf #9938 üzenetére

Szia!
    Én még nagyon amatőr vagyok a témában, de azt javasolnám, hogy nézz körül a használtpiacon a hangfalkérdésben és az erősítőkérdésben is. Nagyon jó áron lehet minőségibb darabokhoz jutni mindkét fronton. Járd körül alaposan, nézd meg az embert, akitől veszed, szerintem lehet látni azt, hogy ki az, aki vigyáz a "holmijára", és nem veszel zsákbamacskát. Nézz szét az "AV-fórumon", mostanában nem kapkodnak a minőségi cuccokért, elképesztő vételeket lehet kifogni. Ha nem bízol magadban, kérj meg valakit, hogy segítsen, esetleg menjen Veled.
    Én most vettem egy H/K AVR 645 tipusú erősítőt 120k-ért, (a cuccról enni lehetne) az összes tartozékával együtt, és igaz, hogy csak kb. 30k-m maradt, de tudom, hogy ez már megvan, és én is hosszú távra tervezek. Nem vagyok szuper vájtfülű, otthon jelenleg egy Jamo E660 hangfalpárom van hozzá, ami nem üti meg az erőlködő szinvonalát, de a régi Sony hangdobozaimmal már nem alázom meg Őt.(annak idején ez is majdnem 200k volt, egyben rendszer kis dobozokkal, mélyládával)
    A Sonyt átvittem a kislányom szobájába, eladni szinte lehetetlen, vagy csak orbitálisan vacak áron, akkor meg inkább maradjon otthon.
    Visszatérve a témára, ha Te is hosszútávra tervezel, akkor az is játszhat, hogy veszel egy nagyon jó erősítőt, és veszel hozzá két nagyon minőségi hangfalpárt, és a többire raksz félre kicsit még és türelmes maradsz. Hidd el, olyan komolyat szól mozin a két hangfalam, hogy leesett az állam, pedig nem egy világverő páros. Én biztosan kompromisszumot kötök, mert a minőség megéri a várakozást. Nem vagyok "kőgazdag", nekem is időbe telik, mire majd összeáll a rendszer, de én ezt járható útnak tekintem.
    Természetesen ez csak egy vélemény, Neked kell eldöntened, mit szeretnél, nem kell rám hallgatnod! :)
    Csak egy példa:http://www.avforum.hu/index.php?showtopic=4514
    vagy egy másik: http://www.avforum.hu/index.php?showtopic=5237