Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Unigine Superposition Benchmark
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok! Van egy Dell Latitude 5490 2018.05 vettem. Ehez olyan 3 év garancia van, hogy felhívom a supportot és egy nap mulva házhoz jön a szervizes és megcsinálja a hibát. Bár nagyon szeret(t)em, de mostmár teljesen kivagyok tőle. Már a 4. alaplap van benne, 2. hangszóró, 2. ssd, 2. ram, illetve jelenleg a 2. kijelzője van, de útban van a 3., mert a sarokban foltos lett. Gyakorlatilag 3-4 havonta jön hozzám a szervíz, szinte semmi nem az eredeti a laptopban. Az előző javításnál előtt feltettem a Dell fórumban a kérdést, hogy nem tudok-e valami más lehetőséget (új gép, esetleg a pénz vissza), amire egy kedves kollégától azt a választ kaptam, hogy kérjem vissza a pénzemet, arra nagyobb esély van mint hogy kapjak egy újat. Hívtam is a folt miatt tegnap a supportot, jeleztem, hogy meguntam a szenvedést, szeretném visszakérni a pénzem. Háát az nem megy, mert csak akkor adja vissza a pénzem a dell, ha 28 napon belül 4x jött ki a szervíz, jött a válasz, de azért megkérdezi, küldjek képet. Küldtem képet, ma jött az email, hogy küldi a szervizest, mert egy hónapon belül nem volt szervizelve ezért csak javítani tudja. Akkor ezek szerint nincs más lehetőségem mint görgetni magamelőtt ezt a hulladék laptopot, addig amég le nem jár a garancia? Vagy (az amúgy nagyon készséges) supportos csaj, virágnyelven azt próbálta a tudtomra adni, hogyha ezután egy hónapon belül találok valami hibát, akkor már visszaadják a pénzem?
-
twelvvy
csendes tag
Köszönöm a válaszokat srácok!
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly december végén vettem a MediaMarktban egy LG monitort. A monitor beadta a kulcsot sajnos, pár perc után magától elmegy a kép majd egy ilyen elektromos"zúgást" ad ki magaból, de háttérvilágítás van. Az 1 év garancia idén december végén jár le, viszont nem találom a garanciajegyet, de az eredeti számla megvan. Utánaolvasva, ha jól értelmezem, a számla is megfelel garancia érvényesítésére? Vagy a garanciajegy nélkül esélytelen?
Előre is köszi a választ!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Eladó használt M2 Mac Mini - 8gb ram, 256 Gb ssd
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 32/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Turtle Beach Recon 70 /// Új // Számla+Garancia
- Eladó Apple Mini 6
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest