- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok! Van egy Dell Latitude 5490 2018.05 vettem. Ehez olyan 3 év garancia van, hogy felhívom a supportot és egy nap mulva házhoz jön a szervizes és megcsinálja a hibát. Bár nagyon szeret(t)em, de mostmár teljesen kivagyok tőle. Már a 4. alaplap van benne, 2. hangszóró, 2. ssd, 2. ram, illetve jelenleg a 2. kijelzője van, de útban van a 3., mert a sarokban foltos lett. Gyakorlatilag 3-4 havonta jön hozzám a szervíz, szinte semmi nem az eredeti a laptopban. Az előző javításnál előtt feltettem a Dell fórumban a kérdést, hogy nem tudok-e valami más lehetőséget (új gép, esetleg a pénz vissza), amire egy kedves kollégától azt a választ kaptam, hogy kérjem vissza a pénzemet, arra nagyobb esély van mint hogy kapjak egy újat. Hívtam is a folt miatt tegnap a supportot, jeleztem, hogy meguntam a szenvedést, szeretném visszakérni a pénzem. Háát az nem megy, mert csak akkor adja vissza a pénzem a dell, ha 28 napon belül 4x jött ki a szervíz, jött a válasz, de azért megkérdezi, küldjek képet. Küldtem képet, ma jött az email, hogy küldi a szervizest, mert egy hónapon belül nem volt szervizelve ezért csak javítani tudja. Akkor ezek szerint nincs más lehetőségem mint görgetni magamelőtt ezt a hulladék laptopot, addig amég le nem jár a garancia? Vagy (az amúgy nagyon készséges) supportos csaj, virágnyelven azt próbálta a tudtomra adni, hogyha ezután egy hónapon belül találok valami hibát, akkor már visszaadják a pénzem?
-
twelvvy
csendes tag
Köszönöm a válaszokat srácok!
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly december végén vettem a MediaMarktban egy LG monitort. A monitor beadta a kulcsot sajnos, pár perc után magától elmegy a kép majd egy ilyen elektromos"zúgást" ad ki magaból, de háttérvilágítás van. Az 1 év garancia idén december végén jár le, viszont nem találom a garanciajegyet, de az eredeti számla megvan. Utánaolvasva, ha jól értelmezem, a számla is megfelel garancia érvényesítésére? Vagy a garanciajegy nélkül esélytelen?
Előre is köszi a választ!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Thinkpad L14 Gen1 27% 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 4650U 16GB 256GB NVMe gar
- AMD Ryzen 5 7600 - Új, 2 év garancia - Eladó!
- ThinkPad L15 Gen1 27% 15.6" FHD IPS Ryzen 5 4500U 16GB 256GB NVMe ujjlolvasó IR kam gar
- Macbook Air M2 13,6", 256GB, Éjfekete
- ÚJ ASUS B550 AMD RYZEN 7 5700X GAMER ERŐMŰ PC 32Gb RAM 1.0TB SSD NVIDIA RTX 3070TI 8GB DDR6 2ÉV GAR!
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest