Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz bullseye #89 üzenetére

    A szervizek ma már nem kötelesek cserekészüléket adni a javítás idejére

    Nem is kértem... Csak második gép a notesz, ha nem otthon lennék, a tanulmányi, egyéb dolgaimat el tudjam rajta végezni, a netre az egyetemről is fel tudjak kapcsolódni....

    ha nincs rajta fontos adatod, tartsák meg, és adjanak egy rendeset, értékegyeztetéssel...

    Nincs fontos adatom rajta. Azt is mondták, hogy minden bizonnyal már rég alkatrészenként hever valahol szétszerelve... Tehát újat kapok.

    mert 168k notesz... mit várhat ettől az ember?

    Csak második gép a notesz... A számításigényes, VGA igényes alkalmazásokat (pl. játék, videokódolás) az itthoni gépemen futtatom, a fentebb említett feladatokra pedig bőven elegendő egy kisebb teljesítményű notebook.

    Na, nem is kötözködök tovább :U , végül is még nincs semmi komolyabb probléma (nem a Mistralnal vettem, huhhh ;) ), csak egy kicsit szeretném ''megsürgetni'' a dolgot. Szigorúan a lehető legbékésebben. Már ideje, hogy lassan 3 hónap után újra notebookom legyen, ne csak egy papiruszom erről.

    Megj.: Azóta, hogy ide postoltam, már megtaláltam a fogyasztóvédelmis fórumot is, azt olvasgatom. Továbbá felülbírálván saját korábbi döntésemet, ennek a két HSZ-nak inkább itt volna helye: [link] Válaszolni is válaszolhatsz oda, ha gondolod, megtalálom... :D

    Köszi mindent: HGyu

    [Szerkesztve]

Aktív témák