Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz Kansas #60 üzenetére

    Hiába nézem meg amit linkelsz. Én az API-kat ismerem, s ha megnézed a Vulkan nagyon nem vette át egy az egybe az egészet. Sőt a DX12 "renderpass" és szinkronizációs modellje jobban hasonlít a Mantle-ére, mint a Vulkané.

    Tudom mi a Hybrid Graphics. Ott se lehetett szabadon kombinálni bármilyen dVGA-t bármilyen IGP-vel. Tényleg kreatív megoldás volt abban az időben, de az rég volt és a render pipeline-ok is jóval egyszerűbbek voltak. A multiGPU-k koncepció bukásáról tényleg nem az nVidia tehet. Most baromira jól jönne nekik is, mert szemmel láthatóan szívnak a hatalmas chipekkel.

    Hát az ilyen vendor speficifikus szabványos eljárások nem tudom miért véreznek el. Igazából a Gameworks-ről sem nagyon hallani manapság. Kb simán kerülnek minden ilyet a fejlesztők. Upscalingből viszont pl látom, hogy általában mindegyiket beépítik.

Új hozzászólás Aktív témák