- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Milyen egeret válasszak?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz Feketelaszlo #380 üzenetére
Én az Audit egyelőre nem látom hogy gondban lenne, meg szerintem konszern szinten kell nézni a dolgokat, a győri gyár is gyárt minden VW csoportos autóba mindent. Konszern szinten nagyon széles a termékpaletta és folyamatos fejlesztések is vannak. Nyilván a fejlesztéseknél is fontos a költséghatékonyság, tehát ha nem muszáj nem fogják kompletten lecserélni a konstrukciót, főleg annak tudatában hogy mennyit kell mostanában kiszórniuk a dízelbotrányra. Ha elektromos márkát kellene mondanom ami folyamatosan lefele megy és egyre kevesebb autót tud eladni én a Nissan - t mondanám, ami ráadásul tömegterméknek van pozicionálva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Hobby elektronika
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Nők, nőügyek (18+)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- További aktív témák...