Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz Pikari #25 üzenetére

    Hát érdekes :D Nekem semmi problémám nem volt dx-en qualcommon, simán pöccre működött minden, amit az ember megírt PC-n. Ugye OpenGL-nél ez alapból nem működik az OpenGL / OpenGL ES miatt, s akkor még a sok platform hülyeségeiről ne is beszéljünk. Pl OpenGL-ben borzalmas design, hogy mindenkinek saját shader compilere van.

    Qualcomm meg OpenGL ES-ről meg tudnék mesélni. Qualcommnak voltak a legrosszabb OpenGL ES driverei :D Gyorsnak gyors volt, csak bugzott. Ha tesszelációt használt az ember, akkor utána megmakkant a driver és utána az ő javaslatukra valami invalid draw callt kellett kiadni, hogy rendbehozza belül a stateket.

    Ezt a tátott szájjal bámul a chip az directx-re meg nem értem. Minden API-ból kb ugyanazok a featureük érhetőek el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák