- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AI a játékokban és azon túl
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
Hát érdekes Nekem semmi problémám nem volt dx-en qualcommon, simán pöccre működött minden, amit az ember megírt PC-n. Ugye OpenGL-nél ez alapból nem működik az OpenGL / OpenGL ES miatt, s akkor még a sok platform hülyeségeiről ne is beszéljünk. Pl OpenGL-ben borzalmas design, hogy mindenkinek saját shader compilere van.
Qualcomm meg OpenGL ES-ről meg tudnék mesélni. Qualcommnak voltak a legrosszabb OpenGL ES driverei Gyorsnak gyors volt, csak bugzott. Ha tesszelációt használt az ember, akkor utána megmakkant a driver és utána az ő javaslatukra valami invalid draw callt kellett kiadni, hogy rendbehozza belül a stateket.
Ezt a tátott szájjal bámul a chip az directx-re meg nem értem. Minden API-ból kb ugyanazok a featureük érhetőek el.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vissza a PC Masterrace-re
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AI a játékokban és azon túl
- Opel topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10 Mobile (Windows Phone) szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- További aktív témák...