Új hozzászólás Aktív témák
-
yolan
őstag
GBogyó, regvoltrossz: Alapvetően passz, hogy miket szeretnék nézni. Amiket lehet.

Most upc kábel van othon, set top boxal, ha jól sejtem a kábelen jön a kódolt is, a set top box kódolja, a bele dugott upc-s kártya engedélyével. Nálam a kábel van bedugva tévébe, csak ugye se box se kártya, az a nappalis tévéhez van. Kérdés, ha CI modulozok, tudom-e fogni a kódolt adásokat is? Illetve röveidesen költözni fogok Pestre, ahol valszeg más szolgáltató lesz. szeretnék digi-ni, már csak a net miatt is. Ez felhozza a kérdést, hogy a digi-nél, hogy tudom kihasználni a CI modult?
Illetve mi pénzbe kerül egy ilyen modul? Több ezres kiadást nem éri meg majd számomra, hogy a kódolt csatornákat nézzem, inkább letöltöm ami esetleg azon a csatornákon felcsigázza az érdeklődésem. -
yolan
őstag
Sziasztok!
Előre leszögezem, nagyon kezdő vagyok ilyen téren, csak sajnos kíváncsi is.
Vettem egy Sony KDL-32EX402 tévét melynek lehetőségeit azóta is folyamatosan aknázom/aknáznám ki. Most jutottam el odáig, hogy CI+ CAM kártyát bele lehet dugni és a kódolt adásokat nézni ezáltal. Érdekelne, hogy tényleg ennyire egyszerű mint ahogy én azt elképzeltem, miszerint beszerzek egy ilyen CI+ CAM modulos kártyát, azt beledugom és máris boldogság van, vagy azért kicsit macerásabb? Illetve ha jól emlékszem, valahol olvastam, hogy kishazánkban nem sűrűn vágnak az emberhez ilyen modult, ha ez igaz, külföldön honnan, hogy, miként, mit érdemes?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Milyen videókártyát?
- OLED monitor topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Battlefield 6
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Vadonatúj, bontatlan iPhone 17 256GB kék KÁRTYAFÜGGETLEN! 1 év Apple garancia!
- (Használt/Used) Huawei Mate 20 Pro - 128 GB - Midnight Blue (Unlocked/Kártyafüggetlen)