Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Razzul

    őstag

    válasz Gilthanas #2950 üzenetére

    (#2950) Gilthanas:

    "Annó jöttek szépen patchek sorban, mint a kóristalányok, javult is a játék meg nem is, de az illúzió megvolt, hogy készítik."

    Az igaz, hogy manapság már ritkábban jönnek a patchek, de azok általában sokkal nagyobb, átfogóbb fejlesztések. Szóval régen is készítették és most is készítik a játékot. Bizonyíték.

    "Ami a városokban történik optimalizálás szinten (10-15 fps) az vállalhatatlan és sértő ránk nézve. Egyszerűen dobálja/droppoltatja a bivaly erős VGA-k órajelét a játék). Hogy ezt nem bírták megoldani 2 év alatt az gyalázat."

    Ez így nem igaz, ugyanis a játékon belül eddig semmilyen (nagyobb) optimalizálás nem történt sehol. Van ahol a játék még DirectX 7-et használ bizonyos elemek rendereléséhez. Már dolgoznak a DX11 és 12 supporton, meg az új renderer-en, motoron.

    (#2951) z0l1ka:

    "Rust nevezetű játék ez idő alatt 5x ennyit fejlődött ,pedig azt kevesebben fejlesztik"

    Az összehasonlítás nem éppen fair, ugyanis a Rust a Unity motort használja.

  • z0l1ka

    aktív tag

    válasz Gilthanas #2950 üzenetére

    Egyetértek :R
    Csak azt nem tudom hova lett az a sok sok fejlesztő ?! Mennyi emberkét felvettek csak azért hogy haladjon a játék?! (persze ha igaz volt ) :F :U Hát Leléceltek ! Pedig pénz az van /volt rá , nem panaszkodhattak.
    Rust nevezetű játék ez idő alatt 5x ennyit fejlődött ,pedig azt kevesebben fejlesztik ..
    Dayz-vel nagyon rég nem játszottam , de ha fellépek nagy ritkán nem látom azt a "varázst" hogy hűű mennyit fejlődött , városba még mindig hatalmas FPS dropp van és még megvannak a régi bugok is ., fantasztikus :W
    Pedig nagyon jól indult ,jó volt a terv is , csak hiba csúszott a kivitelezésben .. :W :U
    Kicsit még azért bízom benne hogy egyszer majd csak jó lesz!

Új hozzászólás Aktív témák