Hirdetés
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Androidos fejegységek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2025: új VGA-k és CPU-k az AMD előadásán
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz
kardkovacsi #63298 üzenetére
Az e cigim. Azt hittem olyan dolgokat küldünk egymásnak ami árammal megy, de nem azzal kellene 😈😀
-
válasz
kardkovacsi #63290 üzenetére
Sose megyek gyorsan ha ülnek mellettem.
Pályán 160 unos-untig elég akár hosszú szakaszokon is, nem nyersz sok időt 180-al se, cserébe sokkal veszélyesebb. Persze auto függő mibe mennyire érzed.
-
Anaren91
senior tag
válasz
H.Ezredes #63295 üzenetére
Milyen olaj ment a váltóban? Gondolkozom rajta, hogy melyiket vegyem a 3 közül :ZF Lifeguard6, Motul, vagy LM top tec atf 1800.
Pont most olvasgattam az adalékokkal kapcsolatban fórumokat, írta valaki, hogy minek az bele, a BMW- nem írja elő sehol, hogy kellene. Első gondolatom jól szemléltetik a képeid 😅 Mert ezt tényleg nem mondja a BMW, de olyan okosságot, hogy lifetime olaj, meg 30k olajcsere periódus azt igen 🤣
-
H.Ezredes
őstag
G30 M550D 109E Km
M550D érkezett hozzánk egy jól megérdemelt karbantartásra. A hajtómű olajaknak gyárilag nincs cserepereiódus megadva ( lifetime ) de ettől még elhasználódnak és cserélni kell őket... Az olajak már eléggé elhasznált állapotban voltak főleg az osztómű olaj. Osztóműben 60-80 ezrenként kellene cserélni váltóban is ~80-100E Km. Motorolajban és szűrőkben 15E Km volt de a levegőszűrő is abszolút csereérett volt....
Motorolaj csere
levegőszűrő / olajszűrő / üzemanyagszűrő / pollenszűrő csere
Első differenciálmű olaj csere
Váltó olaj csere
Osztómű olaj csere
Hátsó differenciálmű olaj csere
Fékfolyadék csere
Online szervízkönyvbe minden bekerült -
Anaren91
senior tag
válasz
kardkovacsi #63293 üzenetére
-
Anaren91
senior tag
válasz
kardkovacsi #63291 üzenetére
Tudom, hogy sok mindentől függ a pillanatnyi fogyasztás, bár én sose nézem. Úgy is tankolni kell, ha negyednél van a tank, szal mind 1... Átlagot szoktam nézni, mert ha az gyanúsan felmegy, akkor tudom, hogy valami nincs rendbe
-
kardkovacsi
senior tag
Mondjuk volt már 240 is
azért járt volna bünti rendesen de akkor még sok-sok éve játszott és be is játszott párszor a nem mondom meg ki volt mert a rokonom dolog. Nyugodtabban toltam neki pályán.
A poén 240-nél (ami óra szerint volt így inkább 230 lehetett az) simán látszott a benzintank kijelzőjén a fogyás
Ott már simán van 20L-es fogyasztás. Ami 5 kilométerenként egy liter és 240-nél meg 4 km-et mész percenként. Azaz 0,8L-es a fogyasztásod per perc. Az meg egy 40 literes tankon már észrevehető fogyás. 2-3 percenként lenéztél és hopsz megint kevesebb van, lehet nem kéne neki így tolni
A legdurvább táv egy Budapest (Mol kút a Sasadi út után) Siófok fél óra volt. Bezzeg most meg asszony elkezd pampogni a jobb egyben ha már 160 fölött megyek -
Anaren91
senior tag
válasz
kardkovacsi #63288 üzenetére
100km-es átlagot mutat. Igaz régen nulláztam, de most ilyen 8.8 ra van beállva, úgy, hogy elég sok rövid út van benne. Hétközben általában 5km munkába 5 haza, néha egy 40-50km Miskolcra meg haza. De többször mentem Miskolcról Budapestre, amikor induláskor nulláztam a számlálót, mindig ilyen 7.5-8.5 körül jött ki. Nagy dízel a pályán fogyaszt jól
Pillanatnyi fogyasztásmérő, meg nem is értem minek van benne. Lenne inkább olajhőfok. Gyorsulásnál 20l-nél kiakad, mert nem tud többet mérni... -
Anaren91
senior tag
Hát lehet az lesz, akkor. Liqui Moly injektor tisztíót öntöttem bele múltkor, attól elmúlt a hidegindítás utáni enyhe egyenletlen járás. Alapjáraton nem hallatszik, csak amikor elindulok, de az is csak addig, amíg bemelegszik a motor.
kardkovacsi
Lehet hogy a bünti nem lesz "nagy" de maximális megengedett sebesség átlépése 6 bünti pont. Ne kérdezd honnan tudom... -
válasz
kardkovacsi #63279 üzenetére
Igen, többnyire városban kapsz könnyen nagy büntetést, ahhoz azért erős autó kell, hogy pályán nagy büntit szedj össze, meg jobban belátható a terep is pályán.
Mondjuk tény, akik szeretik ellőni, azok képesek jócskán 200 fölé is menni… -
Anaren91
senior tag
válasz
KAMELOT #63283 üzenetére
Tegnap jöttem haza Ukrajnából, direkt sportba raktam a váltót, mert akkor magasabban tartja a fordulatot. 2000-2500 között jöttem kB végig. Nekem kb 8 liter a fogyasztásom amikor pályázok XD Általában 160 tempomat, + néha gyorsabban ha jön valami jampi aki le akar tolni a belsőben
#Urban racer:
Hát 8.5 liter olajat sajnálnék leengedni kB fél óra járatát után😅 -
KAMELOT
titán
válasz
Anaren91 #63281 üzenetére
Kicsit meg kéne hajtani a motort, úgy mint én.
Komárom - Tata végsebességen végig 185km/hEkkor a pillanatnyi fogyasztás 17 liter volt.
Valami Volvos észrevette jövök mögötte, távolságot betartva, majd odalépett neki. Pár percel később lehagytam. Lehet észrevette felment a fogyasztása 5.2--->5.3 -
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Valószínűleg valamelyik hidrotőkém "tapad" és van egy kis kerregés, amíg bemelegszik a motor. Nemsokára olajat kell cseréljek, és gondolkozok rajta, hogy csere előtt átjáratom a motort a Liqui Moly Engine Flush-al, és adok hidrotőke adalékot az olajhoz. Neten viszont lehet mindenfélét olvasni ezekről a motor öblítőkről, adalékokról. Használta már valaki ezeket közülünk?
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #63278 üzenetére
Lehetni lehet
legfeljebb megbüntetnek. Az autópályán azért olyan nagy büntit nem lehet összeszedni. 165-ig 30e, 180-ig 45e. Ha még hozzáveszed azt, hogy van 2-3% ráhagyás így óra szerint olyan 190-es sebességnél is csak 45e-et kapsz.
Ha meg van Carplayed meg Wazed akkor még kicsi az esélye, hogy bekapod. Mondjuk van olyan, hogy nincs rajta. Múltkor majdnem bele is szaladtam egybe, picivel 150 alatt mehettem. Aztán nyomom a jelentés gombot erre szól, hogy rendőr lesz. Akkor ülhettek ki és épp lejelentette más csak addigra már elhaladtam. -
Vajga
tag
válasz
FIREBLADE78 #63271 üzenetére
Én 2 évig kint éltem, mi közlekedtünk a jómagyar megszokott tempóban, meg mindenki más is kb annyival, soha életemben nem láttam 300-al elzúzni mellettünk valakit. Max saccra ilyen 160-al, de ez meg itthon is így van. Én nem tudom megkülönböztetni.
-
-
Chrys_
addikt
-
KAMELOT
titán
Látod ha elvitted volna Ezredeshez, akkor szépen megcsinálja neked és nem kell visszavinni. Ha van hozzá érzéked és időd, akkor ha magadnak megcsinálod az a legjobb. Én is szívessen elxórakoztam volna vele, csak az a idő az ami nekem nincs.
2,5-3M otthagytál és még mindig voltak hibák?!? Az jó összegHogy lehet elfelejteni lemúszakiztatni? Agyam megáll milyen szerelők vannak és még ezek működnek. Mondok egy jobbat....haverom 406 kupéja 3.0 V6--- 4 évig volt szervizben
-
Vajga
tag
válasz
KAMELOT #63260 üzenetére
Az én véleményem is ez volt. Meg volt a komplet felújítás, fájt kb 2.5-3 milkába. Tavaly többet volt az egri "BMW szervízben", mint nálam. Sokkal többet! Egy példát mondok, sokadjára vittem már vissza úgy, hogy "mostmár fasza? hibakódmentes?" -"persze persze minden OK! -szekunderlevegő is jó végre? nem csak a házunkig jutok el check engine lámpával? -persze persze megcsináltuk!"
Persze, h villant az a k*rva lámpa már megint azon a 2 kilométeren, mondom sz*rok bele megcsinálom magamnak:
-szétszed, hát a szekunder levegő szivattyú nem is volt benne!!! Ki volt buherálva! Úgy kellett bontva rendelnem, és beszerelnem! És ez már a sokadik alkalom után, ki is cetliztem, h ez legyen már jó!
-egyszer elvittem leműszakiztatni, 2 hónap múlva visszakaptam, annyi, h elfelejtették leműszakiztatni (nem volt pecsét a forgalmimban). Szóval baki-baki hátán. Sok sok rengeteg ilyen faszság. Odavittem telitankkal, visszakaptam üressel, és törött benzincsővel!!!!!!!!!!!!Ne haragudj meg kérlek, ha nem fogadom meg a tanácsod, mert az amit én megcsináltam, az viszont működik. És szeretem is csinálni, és érdekel is.
-
KAMELOT
titán
Hogy az enyémben minden rossz volt mégis ment. Világított az összes CHECK lámpa. KAT összes rossz, lambda szondák. Kompresszió 5-6, tömítés engedett, szimeringek is.
-
Vajga
tag
válasz
KAMELOT #63256 üzenetére
Ezt nem tudom mire írod, pontosíts kérlek.
A beköszönésemre? Én is "sokat" (nem amúgy) gondolkoztam, hogy újként köszönjek-e be, vagy mint aki már volt itt, hisz 1 év után úgysem emlékeznek a nyűgjeimre. Elnézést, ha nem volt kedvedre való. KAMELOT félisten, véleményed a leírtakról?
-
Vajga
tag
Sziasztok!
Kb egy éve írtam, hogy vettem egy 745i-t, volt vele némi gondom (olaj és vízszivárgás, stb). Felújíttattam, illetve én is sok mindent megcsináltam, egy dolog nem lett kiküszöbölve, a katalizátorra hibakódot dob 2 használat után, ha hidegen egyből elindulok vele. Ha megvárom, míg bemelegszik, akkor nem. Mielőtt ilyen költségbe verném magam, konkrétabban a következőről lenne szo:
-2es hengersor katalizátor utáni szonda értéke ugrál 0.1 valamennyi, és 0.7 valamennyi között, melegen, alapjáraton (550-es fordulat, a két érték között kb 10-15mp, mikor eléri a 0.7 valamennyit, hirtelen visszaesik 0.1 valamennyire, és szépen kúszik fel újra).
Még el is fogadnám, amit a szervíz mondott, hogy elöregedett a katalizátor, de a következő történik:
-hidegindítás, ugye valami 9mm szelepnyitás, 0.45-ön áll mindkét hengersornál a kat. utáni szonda, mint a cövek (ilyenkor tudomásom szerint nem is mér, nincs értelme), magasabb fordulat
-nem sokkal később szelepnyitás átáll 0.3mm-re, szonda még mindig nem mér (0.45).
-bemelegszik, szelepnyitás 0.3mm, alapjárat 750, kat. utáni lambda értékek fixek (itt már mérnek szépen, talán 0.6 környéki értéken ingadoznak minimálisan mindkét hengersornál), kat előtti értékek szintén fixek (1.5), mindkettő alig ingadozik 0.01-et, füst még mindig nincs, járás sima. Tehát tökéletesen üzemel, be van melegedve, szondák mérnek.
-ezután mikor tovább melegszik, az alapjárat beáll 550-re, a 2es hengersor utáni szonda értéke lassan elkezd felfelé kúszni, a kat előtti marad változatlan 1.5 körüli értéken. Füst nincs, szépen jár.
-mikor a kat. utáni szonda értéke eléri a kb 0.8-at, visszaesik ahogy írtam, és itt már elkezd füstölgetni.
-mégegy érdekes dolog, gyakran sikerül a gázpedállal olyan magasabb fordulatszámot elérni, ahol megszűnik az ingadozás. És újra olyan, mintha jó lenne a katalizátor.
A kérdésem, mi a fene történik mikor az alapjárat a meleg motornál 750-ről leesik 550-re? Hogy lesz hirtelen "rossz" a katalizátorom azon a fordulaton, majd újra jó egy magasabb fordulatszámon? Okozhat ilyen jelenséget pl gyújtás, befecskendezés, esetleg szelepnyitás?
Köszönöm előre is. -
Chris0321
veterán
válasz
username156 #63252 üzenetére
Hello.
Elvileg nem lenne szabad zavarnia egymást az ablakfűtésnek és a rádiónak, mivel valahol hátul van az antenna is lehet összeérnek valahol a vezetékek és ezért tapasztalod ezt a hibát. Pl. a csomagtérajtónál is meg szokott törni a vezeték. -
KAMELOT
titán
válasz
kardkovacsi #63251 üzenetére
Majd ha lesz 10-20.000 euroért EV akkor fogják venni. Pedig erre lenne igény. ha ilyen mértékű az infláció akkor a nyersanyag árak csak feljebb mennek, így nekik is árat kell emelni, hogy a haszonkulcs megmaradjon. Kolotocs az egész!
-
username156
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy normális szervízt Nógrád megye környékén? Az alany egy E46 lenne. Keverékképzési hibakódok (P0171; P0174), rendszeres gyújtáskimaradás, ingadozó alapjárat, és érezhető vibrálás.. Valszeg fals levegőt kap az autó, legalábbis a tünetek erre utalnak..
Más:
Normális, hogy mikor be van kapcsolva a hátsó ablakfűtés, nagyon szar lesz a rádióadás? Ha kikapcsolom az ablakfűtést egyből megjavul. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
KAMELOT #63250 üzenetére
Olvastad amit írtam. kb. nulla fékhasználat, ez egy villanyos autó előnye. Sok más mellett. Nem fogy a fék. Ezt sima autóval nem tudod megtenni mert fékezned kell. Ott nincs helyes fékhasználat, max az, hogy a motorral fékeztetsz csak azt meg hosszú távon a motor nem szereti annyira.
-
KAMELOT
titán
válasz
kardkovacsi #63247 üzenetére
Érdekes, hogy az én fékeim is ennyit mentek. Sok helyen a fék helytelen használatával van a gond.
Az a gond, hogy hiába az időtállóság, ha az emberek az újat akarják. 3-5 év aztán cserélik a kocsit. Ezekkel aztán mi lesz, ki veszi meg, vagy újra felhasználják a motort egy másik kocsiban?
Shadowbull: Igaz ezt el is felejtettem.
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #63247 üzenetére
i4 az München. Dingolfingban az iX megy.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
KAMELOT #63246 üzenetére
Csak két vasat tartanak a tűzben. Szerinte ezek a motorok is hibridek lesznek mind és kurva bonyolultak. Ezért fognak az emberek EV-re váltani, mert szög egyszerű egy belsőégésűhöz képest. Kb. fele annyi alkatrész van benne és lényegesen kevesebb kopó alkatrész.
De már a fék is valami olyasmi amit egy PHEV-ben sem kell jó eséllyel élete során cserélni ha valaki ésszel vezeti, villanynál egyáltalán. Nálam 40e km alatt a hátralévő fék kilométert az autó 70-80e-ről 100-110e-re emelte(első, hátsó). Mennyi egy garnitúra gyári fék cserével? 300K?
Amúgy a BMW szép lassan átállítgatja a gyárait, hogy mindkét hajtásláncot tudják gyártani egy soron. Ilyen az i4 is (Dingolfing). Amelyik jobban kelendő vagy nagyobb profit van rajta azt fogják gyártani.
-
KAMELOT
titán
válasz
CharlieDrop #63244 üzenetére
Akkor jól látják ők is nem lesz itt semmiféle 2030-ra full EV. Ez csak mind ilyen agymosás. Magáról az infrastruktóráról nem beszél senki sem, hogy mit lehetne megvalósítani, mik a tervek és ezek összege mennyi lenne, majd ezt kik fizetik meg?!?!
Mi a gond a mostani motorokkal, hgoy fejleszteni kell?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
kardkovacsi #63237 üzenetére
Na most olvasom, csak az ige maradt ki
* mert egyrészt senki sem szeret fizetni csöpögtetve -
CharlieDrop
veterán
-
malacka87
őstag
E60 - ra egy fékcső rendszer felújítás milyen árban mozog? Gondolok itt a 4 fékcsőre ami a nyereghez megy, plusz a kocsi alatt.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #63237 üzenetére
Siman meg van allitva a kilometerora a legujjabb 7esekben is!
-
kardkovacsi
senior tag
Már nincs illegál program módosítás. Szép lassan lecsukják, a technológia megvan rá, hogy ne lehessen kinyitni és a legújabbakban már nagyrészt meg is tették. Pont ugyanazt az elve mint ahogy nyugodtan bankolsz, mert senki nem tudja piszkálni az adataid, kivéve ha valami trükkel kiszedi belőled a jelszót.
Ez a havidíj dolog, meg kettős. Mert egyrészt senki sem fizetni csöpögtetve, mert akkor tuti többet kérnek, de a másik oldalról meg lassan az egész autó egy szoftver amihez utókövetés kell akár 15 év is. Ez meg másképp nem fog menni mint folyamatos havidíjjal, mert így a gyártó is érdekelt abban, hogy segítsen neked.
-
kardkovacsi
senior tag
és az az egyik legdrágább retrofit is. Itthon se volt sok mivel nem volt csomagban.
Amúgy én is díjaznám. Az enyém demó autó volt, rendelt bele Adaptive Led-et ami 401e volt, de 650e lett volna az Innovációs csomag amiben az Adaptive Led, a Driving Assistant (sávtartó) meg a HUD volt. A DA annyira nem izgat, de a HUD jó lett volna. simán adnék érte most 250e, hogy ezt a képt opciót bekapcsolhassam. -
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #63233 üzenetére
Nem kell 28M venni SUV-t. Aztán városban az asszony szvitjével mászkálsz
-
FIREBLADE78
addikt
Hazudtam,28 misi újrakonfigurálva az f15,ha most venném.
Kicsit felmentek az árak
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
KAMELOT #63232 üzenetére
Jah,meg ötös lottót nyerni. Nem a motorerővel van a gond. Nem rossz az a 231 ló. Simán megeszem az átlag kocsikat. Múltkor is vmi retek azt hitte,hogy letud gyorsulni
Nem sikerült neki,pedig comfortban voltam.
18,2 misi volt a kocsi. Nagyon jól felszerelt. Ha újat konfigolnék ilyen felszereltséggel,akkor 25-6 misi alatt nem állna meg. Új 5-ös kéne,de az áruk,ááá -
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #63231 üzenetére
X5 4.4 kellett volna venni.
-
válasz
#48584626 #63227 üzenetére
Legszentebb dolog ez a havi díjas ügyfél kötés, bevétel oldalról értem, de ügyfél oldalról látom a végeláthatatlan élősködés részt egyre több és több területen.
Lassan ott tartunk, hogy havonta 8-10 előfizetése is van egy embernek (nem közmű meg biztosítás, hanem egyéb szolgáltatás), ami minden hónapban terhel, összességében a végére nem kis pénzről beszélünk.
Az emberek eddig kb hitelt fizettek, most meg rátesznek egy plussz maintenence költséget, amit majd lehet jobbra balra tologatni, van egy generáció illetve egy korlátozottabb értelmi réteg aki ezt nem tudja anyagilag összefésülni, mindemellett meg se engedheti magának.
Mondok egy friss példát, apósom betegség miatt korlátozott kommunikáció terén, simán rátukmáltak egy számára tök felesleges mobil/tv/internet koncepciót, mert ugye a szolgáltatónak a magasabb bevétel a lényeg. Nem kevés felesleges kiadást, meg hűséget tolva rá. Mikor kiderítettem pontosan miért és mennyit is fizet, azt hittem felpofozok egy ügyfélszolgálatost… csak úgy random. Persze ő a ludas mert “elfogadta”, de minél összetettebb egy ilyen koncepció annál nehezebben fogják az emberek átlátni. Sajnos ezzel visszaélnek. Tudok saját Fundamentas példát is, mikor engem paliztak be. (elhallgatva dolgokat) szóval nem egyedi eset, pedig lett volna kedvező nekem, csak az üzletkötő érdeke más volt. Szóval én ezekre a rejtett dolgokra haragszom. -
kisbago
aktív tag
Sziasztok adott egy 2007 es e90 n46b20b
a következő hiba lett ki olvasva:
bmw a0b3 starter motor terminal 50
ez mi lenne? -
-
Ck.
addikt
válasz
Gergőke88 #63223 üzenetére
Én ezt nagyon tudnám díjazni, hogy lehessen utólag aktiválni. UK-ban például nem lehet kapni extrás BMW-ket a használt piacon. A múltkor gőzerővel kerestünk 2017 utáni mindegy milyen autót, csak BMW legyen, adaptív tempomattal. Az értékesítő közölte, hogy az bizony egy nagyon ritka és drága extra. 5 éve dolgozik a helyi márkakereskedésben, mondta hogy volt vagy 3-4 ilyen autójuk talán. Pfff…szétnéztem még 3 másik kereskedésben, de ott sem jártam sikerrel. AutóTrader sem.
-
válasz
Gergőke88 #63223 üzenetére
Nekem ez a netto átverés kategória, veszel egy hardvert, majd ha kifizetsz további 20-30% extra felárat, akkor nagy kegyesen “megengedik”, hogy kihasználd amit valójában tud.
Szóval attól függ honnan nézzük, de nézhetjük azt is, hogy még több “illegális” program módosítás lesz a piacon. -
válasz
#48584626 #63220 üzenetére
Azzal semmi bajom, hogy a végsebesség hardver oldal miatt korlátozva van, a példa az I3-I3s közti teljesítmény különbségre irányult, engem pl nem zavar a 150km/h korlátozás, de a le/nm viszont igen (I4 esetén nem tudom van-e különbség a 40 és az 50 között), ugyanaz a kettő csak eladták sportnak a simát, nem kevés többlet pénzért.
Persze ez a játék régóta megy, de itt fokozottan fog ki csúcsosodni szerintem. -
#48584626
törölt tag
A szoftveres teljesítménylépcsők nem új dolgok, belsőégésűeknél is évtizedek óta jelen vannak.
Persze elég gyakran valami hardveres különbség is van. Pl. anno az Audi 1.8Turboja több változatban is épült, és a 150 meg a 180 lovas között csak szoftveres különbség volt, a 225 lovas viszont mechanikailag is más volt.A villanyautók végsebességének a maximálása inkább hardveres téma.
-
válasz
#48584626 #63217 üzenetére
Egy a bosszantó, hogy egyre nagyobb tere lesz a szoftveres butításnak, mint az I3 és I3s tekintetében. Aztán éneklik ki az emberek pénzét a zsebükből, pusztán egy szoftveres módosítással.
Sarkallatos persze futómű/felszereltség miatt, de hajtás tekintetében azért ez is nagy pofátlanság.Télen azért van visszaesés az elektromos teljesítményben, nem is kevés, megkockáztatom, 15-35% is hőmérséklet függvényében.
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #63216 üzenetére
Én vezettem i4M50et, nem torpan az meg sehol. Gyorsul mint az állat a végsebességig.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #63212 üzenetére
Miért halna meg? 190 km/h a max, az is szoftveresen van korlátozva. Addig nyilván tolja a 340 lóerővel. Én ezt gondolnám, a i4 M50 esetén vannak videók ott simán 200 fölött is gyorsul rendesen. Annak 225 a végsebessége.
Amúgy azért vannak ez a szoftveres korlátok, hogy ne öld meg az akkumulátort az autóban. 225 km/h-hoz olyan 170-190 lóerő kell.
-
KAMELOT
titán
Azok a csúnya béemvések [link]
-
válasz
FIREBLADE78 #63212 üzenetére
Meg kell nézni mit és mire veszel.
-
válasz
KAMELOT #63209 üzenetére
Mentem tegnap Ezredeshez, jött mögöttem egy Mach-e a nulláson, az pl egy kifejezetten erős és nagy hatótavú elektromos autó de azért az is elvérzik ilyen helyen - pedig méret miatt az már inkább utazó auto, kiváncsi lettem volna mennyire megy jól Z4-el voltam, picit megtúrtam, mert kezdett rám jönni, aztán el is maradt nem is nagyon értettem, be tudtam annak nem “siet”. Aztán utána néztem este be van korlátozva 180-ra a vége de igazából 140-es tempó felett nagyon elveszik, úgy van belőve, hogy pálya tempó felett tudjon előzni ha kell, és ugyan képes elmenni 180-ig, de köszönet nincs benne. 140-180-ra bő 13 másodperc kell, Z4 14s alatt fut 1/4 mérföldet 164-es kilépővel. Teljesen másra való a kettő autó, városba megenne reggelire 0-100 között főleg az összkerekes, pedig egy monstrum (2t felett van). A GT kb tudja majd amit a Z4 a maga szerény 480le/890nm-ével. Mondjuk 8-10 db Z4 biztos kijön az árából.
Saját preferencia alapján kell autót venni, csak az számít Te mire és hogyan használod.
Tegnap mértünk picit, nem volt minden ideális, de azért reális adatok, nem nagyon tapad sajna már a gumi igazán ami fent van, hidegben főleg nem. Mielőtt felkerül az xhp akartunk mérni egyet. (új gumi se ártana, de az nem most lesz, nincs elkopva, csak egyszerűen már az összetétele nem az igazi, 4 éves) -
válasz
KAMELOT #63206 üzenetére
most írhatnám, hogy a laguna szép, de hazugság lenne részemről. Viccet félretéve kinek mi tetszik - nekem egyre jobban bejön. Alapvetően kicsi autó, de nem is egy 5 tagú családra van tervezve, elöl szerintem nagyon tágas és kényelmes, kifejezetten jól pakolható hűtő/mosógép is volt már bent nálam, egy nem kombi lagunaba szerintem nehezebben de inkább nem fért volna be egyik se, sőt vittem vele pl 1m3 térkitöltő habot, a raktárba azt mondtak kizárt, hogy beteszem. (dobok be képet) Hátul sem panaszkodott eddig senki, pedig Győr és Füred távon is ültek hátul, ráadásul ketten. Remek a fordulóköre, városba bármelyik lagunat bármiben lealázza szerintem, gyorsulásban, parkolási könnyedségben, nem beszélve a fogyasztásról.
Pályán meg ki, mennyivel megy… volt hogy Z4-el mentem és 150-es tempomattal hasított egy I3 a belsőben… Bp-Tata távon, szinte együtt mentünk. Sose feledd, a kérdés meddig akar eljutni az adott töltéssel, illetve aki ezt veszi szerintem alapból nem pályán akar száguldani, sokadlagos pont, fontosabb másnak egy pohártartó mint ez a képesség.
Elrúgják a benzint/gázolajat 7-800 Ft-ig, a villanyt meg 80-100-ig, akkor is olcsóbb lesz villannyal járni, sajnos mindkettő nagyon reális jövőkép. -
Erre a kocsira alaphangon el lehetne locsolni, 1,2M-et… tető ragad kézzel kell helyére tolni… csodálkozik, miközben az egész hátsó műanyag panel mint a hullámvasút a sok törés miatt… és akkor még nem beszéltünk a tetőmotorról, ami nagyon szar konstrukciós helyen van. Nekem is állt a vízben mert eldugult a vízelvezető. Szóval megeszi a kor, de ezek a hibák, nagyon idegesítőek is, és lehetnek elég költségek is.
Összességében elég szar állapotba van ez a példány, de többsége a hanyag karbantartás meg a tákolás. Csomagtérben is van a hátsó falon egy teljesen idegen csavar, ott ahol semmi keresnivalója, az oldalsó meg nincsenek benne. -
válasz
Gézengúz #63202 üzenetére
Nem jutottam a végére - majd folytatom, sok jellemző hibát mond (aminek szinte minden része ennyi idős autónál ugyanúgy van), de igazából ott ledobta az agyam a láncot, mikor azt ecsetelte, ha túl meleg a bőrülés, fog egy kis vizes palackot és lespricceli majd letörli.
Fizikaórán sokat hiányzott szegény abban biztosak lehetünk. Folyt köv ha lesz idom nézni.
-
Gézengúz
addikt
A topik Z4-esének.
-
válasz
kardkovacsi #63199 üzenetére
Nem igazán értem a szívó motor chipelést amitől hirtelen nyersz még 80LE-t de biztos én vagyok hülye.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy A34 5G 128GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest