Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KAMELOT

    titán

    válasz PuMbA #49472 üzenetére

    Ha meg kihagyod, honnan tudod hogyan megy a játék?
    Az, hogy neki szaggat.... lehet valami xarul van beállítva. Cpu, ram stb. Esetleg program ami bezavar.
    Senki nem tudja mi van a gépén.

  • T.Peter

    őstag

    válasz PuMbA #49472 üzenetére

    Ha masik motor terjed el, ami megprobalja a piaci igenyeket a legszelesebben lefedni, akkor ugyanez tortenne. Nem lehet mindennek megfelelni. A fo motivacio az UE5 mogott az, hogy leroviditsek a fejlesztesi idot, es ezt sikerult is megcsinalniuk. Ezeken a rendszereken folyamatosan fejlesztenek is, hogy egyre jobb legyen a perf, de nem tudnak mindennel egyszerre foglalkozni. A megalights sem veletlenul jon meg csak most. A substrate-en is eleg sokat ulnek mas feature-okhoz kepest. A render/rhi/game thread optimalizaciot lehet keson leptek meg, de a fejlesztes leroviditese szempontjabol nem fontos. Ahhoz, hogy szelesebb reteget tudjanak lefedni jatekok szempontjabol, kritikus. Landscape tool-t is ujrairtak, 5.7-tel fogjak bemutatni. Az a fajta szemleletvaltas, amit megkovetel az UE5 ugy latszik keves ceg alkalmazottainal megy at, mert latszolag meg mindig a regi jol bevalt modon akarjak a problemakat megkozeliteni.
    Nem veletlen amugy, hogy a legtobb motor probal egy nanite-hoz hasonlo rendszert alkotni. Ez a jovo. Ahogy a lumen es a megalights is, csak azokat mindenki elteroen implementalja. Az viszont sokat elarul, hogy a dinamikus direkt es indirekt megvilagitast szinte senki nem hasznalja ki design oldalon. Meg mindig minden teljesen statikus. Mintha majdnem mindenki elfelejtett volna innovalni.

Új hozzászólás Aktív témák