Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #42776 üzenetére

    A kép jól mutatja a dizájnt. Körül vagy véve az épületekkel, tehát nem kell túl messzire lőni a sugarakat. A Godfallban nem tudod körülvenni a játékteret épületekkel, nem a modern korban játszódik. Nem tudsz ilyen hatékonyan trükközni.

    Nem számít a memória terhelésénél, hogy hány effektet futtatsz, mert mindegyik ugyanazokat a sugarakat használja. Nem fognak minden effekthez külön sugarakat kilőni. A memóriahasználat kizárólag attól függ, hogy mennyire messzire lövöd a sugarakat. És itt jön képbe a pályadizájn. A Godfall esetében is könnyebb lenne, ha nagy házakkal vehetnék körbe a játékteret, dehát...

    És a Godfall is használhatna több effektet lényegében extra memóriaigény nélkül, de Unreal Engine 4-en fut, aminek a gyári SSR-je és SSAO-ja eleve nagyon jó.

Új hozzászólás Aktív témák