Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #3460 üzenetére

    Mivel a DX12 egy low-level API, így a Crossfire és az SLI pont annyira lehetetlen, mint az AMD API-ján. A fejlesztőnek kell egyénileg megírnia a több GPU-s módot. A driverből kényszerített megoldások üzemképtelenek.
    Minden low-level API, amely explicit memóriamenedzsmentet enged annyit jelent, hogy a grafikus driver az aktuális formában eltűnik. Amit ma be tudsz kapcsolni, mint az MSAA, post-process AA, anizo, akármiizé, V-Sync, A-Sync, G-Sync, adaptív akármiSync, meg még a jó ég tudja, mi van a driverben teljesen eltűnnek. Mindegyik funkcióra az alkalmazásba kell támogatást írni, direkten, minden architektúra minden verziójára, mindenféle különbséget figyelembe véve.
    Ez az egész abból keletkezik, hogy eddig a driver látta mi van a memóriában. Mostantól csak az alkalmazás látja ezt.

Új hozzászólás Aktív témák