- Izmos kis "2 az 1-ben" MoDT alaplapot villantott a Minisforum
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Egybegép lesz vagy ház? A Corsair sem tudja eldönteni.
- A Qwertykeys új klaviatúrái szépek, igényesek és sokrétűek
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple MacBook
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- E-book olvasók
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
DeathAdder
#18588
üzenetére
Így van.
Bizonyos mértékig ez a LOD (level of detail) megvalósítás része (amíg messze vagy, úgyse látod, nem rajzolja ki, amikor meg közel mész, kiteszi) de bizonyos játékok azzal trükköznek (GTA4 nagyon látványosan) hogy amíg nincs meg az adat a videómemóriában, addig nem teszi ki a képre, így nem kezd el laggolni, mint állat. Ellenben szar érzés, mikor pl. mész a hídon, és hirtelen a semmiből előtted van egy betontömb, és már csak azt látod, hogy repülsz ki a kocsiból. A hajam téptem emiatt anno az 512-es 4850-emmel nemegyszer....
Vagy, az 1GB-osal volt olyan, hogy olyan 1200MB igénynél már nem jelentek meg az árnyékok, csak mikor megálltam az autóval, és kiszálltam, olyan illúzióromboló volt, hogy hihetetlen, vissza is vettem 1024MB alá... 
Itt olvasd el, amit lsc-nek írtam, ha érdekel a téma. [link] Olvasás után a videót mindenképp nézd meg a végén, így össze fog állni a kép a fejedben.

Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nokia 8 Sirocco - tudja, honnan fúj a szél
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- XFX RX 7900 XTX SPEEDSTER MERC 310 24GB BLACK EDITION - 3 év Alza Garancia
- ZOTAC GeForce RTX 3080 AMP Holo 10GB GDDR6X 320 bit
- ASUS RTX 3080 TUF Gaming , dobozával
- MSI Radeon RX 5700 XT MECH OC 8GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- BESZÁMÍTÁS! MSI Katana15 HX B14WEK notebook - i7 14650HX 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 5050 8GB WIN11
- Apple iPhone Air Space Black 256 GB Használt, újszerű 100% akku / 7 ciklus Garancia 2026.
- Eladó Samsung Galaxy S22 8/128GB / 12 hó jótállás
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Bizonyos mértékig ez a LOD (level of detail) megvalósítás része (amíg messze vagy, úgyse látod, nem rajzolja ki, amikor meg közel mész, kiteszi) de bizonyos játékok azzal trükköznek (GTA4 nagyon látványosan) hogy amíg nincs meg az adat a videómemóriában, addig nem teszi ki a képre, így nem kezd el laggolni, mint állat. Ellenben szar érzés, mikor pl. mész a hídon, és hirtelen a semmiből előtted van egy betontömb, és már csak azt látod, hogy repülsz ki a kocsiból. A hajam téptem emiatt anno az 512-es 4850-emmel nemegyszer....
Vagy, az 1GB-osal volt olyan, hogy olyan 1200MB igénynél már nem jelentek meg az árnyékok, csak mikor megálltam az autóval, és kiszálltam, olyan illúzióromboló volt, hogy hihetetlen, vissza is vettem 1024MB alá... 


