Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Razermazer

    őstag

    válasz Vartanus #14187 üzenetére

    A support az érdekes, nekem eddig nem nagyon kellett ezzel foglalkoznom, sem asus, sem asrock lapnál.
    Írj ide és mi segítünk, itt hamarabb kapsz segítséget :D.
    A supportal én mindig úgy voltam, hogy addig nem ér egy fabatkát sem, amíg ki nem jön, és meg nem nézi élőben mi a baj, vagy távoli kapcsolaton meg nem nézi a gépemet, hogy mi lehet a gond a konfigurációval.
    Tudom ez csak az én szép álmom nálunk magyarhonban, de külföldön azért nem olyan lehetetlen. Meg ugye ilyen csak az oem gyártóknál van, az egybegépeknél support és szervizszolgáltatás.
    Synology nasoknál viszont a távgyógyászat :DDD kiemelkedő nem tagadom, az nagyon jól működik.
    Alaplapoknál és pc-nél ugye az a baj, hogy százféle konfiguráció, százféle anomáliával bír.

    Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"

Új hozzászólás Aktív témák