Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz balaaazs #3 üzenetére

    Mert lassú, és határozottan könnyű rajta megállítani a mozdulatot, ami az olyan tac shooterekben, mint a CS vagy a Valorant, általában előnyösebb, hiszen nagy az olyan playerek száma, akik alacsony sensitivityt használnak, nagy mozdulatokat tesznek, és a flickek célpontja jellemzően a fej. Az alsó linkelt videón láthatod, hogy mire gondolok.

    A tartóssága nem valami fényes, de nagyban függ attól is, hogy hogyan használod. Sens/egér tömege/talpak minősége/mennyire passzírozod bele a felületbe az egeret/milyen gyakran tisztítod/milyen az általános páratartalom. Vannak, akiknél nem csak pár hónapig értékelhető, de a népszerűségéhez nyilván erősen hozzátett a prókat utánzó fanboyok lelkesedése is.

    Arena shooterekben, mint mondjuk a Quake-ek vagy Doomok, esetleg a hibrid, de arénához közelebb álló játékokban (pl. Apex Legends, CoD-ok, Fortnite) jellemzően a gyorsabb padokat kedvelik, mert sokkal több a reaktív irányváltás és a vertikális manőver (az utóbbit tekintve kivétel a klasszikus Doom, mert ott egyáltalán nincs fel-le nézelődés, ha "hitelesen" játszol), plusz nem csak hitscan fegyverek vannak, amiknél a klikkelés pillanatában ott a találat, hanem akadnak projectile (pl. rakétavető, gránátvető, plazma, BFG stb.) és tracking aimet (pl. lightning gun) megkövetelő motyók is, ergo gyökeresen más, sokkal szerteágazóbb paramétereknek kell megfelelni.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák