Hirdetés
OpenGL – Doom 3
Doom 3 1024x768 16xAF |
Athlon 64 2 GHz (10 x 200) |
Athlon 64 2,6 GHz (12 x 217) |
Pentium 4 2,66 GHz (20 x 133) |
Pentium 4 3,2 GHz (16 x 200) |
Pentium 4 3,8 GHz (16 x 237) |
GeForce 6600 GT | 75 | 80 | 62 | 84 | 88 |
GeForce 7600 GT | 83 | 94 | 64 | 101 | 111 |
Radeon X1800 XL | 84 | 93 | 61 | 94 | 103 |
GeForce 7900 GT | 83 | 94 | 64 | 101 | 115 |
Radeon X1900 XT | 84 | 96 | 61 | 96 | 109 |
Doom 3 1280x1024 4xAA/16xAF |
Athlon 64 2 GHz (10 x 200) |
Athlon 64 2,6 GHz (12 x 217) |
Pentium 4 2,66 GHz (20 x 133) |
Pentium 4 3,2 GHz (16 x 200) |
Pentium 4 3,8 GHz (16 x 237) |
GeForce 6600 GT | 27 | 27 | 27 | 27 | 28 |
GeForce 7600 GT | 50 | 49 | 48 | 50 | 50 |
Radeon X1800 XL | 63 | 64 | 54 | 64 | 65 |
GeForce 7900 GT | 69 | 72 | 60 | 75 | 76 |
Radeon X1900 XT | 75 | 81 | 59 | 81 | 86 |
Először a Doom 3-at vettük elő, mint tesztünk egyetlen OpenGL-re íródott játékát, melyben a Quake 4 és talán több, a jövőben megjelenő játék alapjául szolgáló engine teljesít szolgálatot. A gyengébb beállításokkal a játék egyértelműen CPU-limites (még a 6600 GT-vel is), talán csak a 3,8 GHz-es Pentium 4-gyel elért eredmények esetében van több százalékos ingadozás. Érdekes egyébként, hogy a 3,8 GHz-re tuningolt Pentium 4 igencsak helybenhagyta a 2,6 GHz-es Athlon 64-et, na nem mintha ilyen fps-értékek mellett ez számítana. Az erősebbik beállítással a 2,66 GHz-es P4-et és a Radeon X1900 XT-t kivéve a többi processzorral VGA-limit rajzolódik ki előttünk, a 2,66 GHz-es P4 még nem elég erős a 7600 GT-nél gyorsabb videokártyák kihajtásához, az X1900 XT pedig még a 3,8 GHz-re húzott P4-gyel is gyorsul a 3,2 GHz-eshez képest.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!