DirectX 7 – UT2004
Unreal Tournament 2004 1280x1024 16xAF |
Athlon 64 2 GHz (10 x 200) |
Athlon 64 2,6 GHz (12 x 217) |
Pentium 4 2,66 GHz (20 x 133) |
Pentium 4 3,2 GHz (16 x 200) |
Pentium 4 3,8 GHz (16 x 237) |
GeForce 6600 GT | 83 | 83 | 78 | 84 | 85 |
GeForce 7600 GT | 111 | 123 | 81 | 101 | 126 |
Radeon X1800 XL | 114 | 127 | 81 | 114 | 131 |
GeForce 7900 GT | 112 | 127 | 82 | 113 | 131 |
Radeon X1900 XT | 114 | 129 | 81 | 114 | 129 |
Unreal Tournament 2004 1600x1200 4xAA/16xAF |
Athlon 64 2 GHz (10 x 200) |
Athlon 64 2,6 GHz (12 x 217) |
Pentium 4 2,66 GHz (20 x 133) |
Pentium 4 3,2 GHz (16 x 200) |
Pentium 4 3,8 GHz (16 x 237) |
GeForce 6600 GT | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 |
GeForce 7600 GT | 72 | 82 | 72 | 73 | 77 |
Radeon X1800 XL | 109 | 117 | 81 | 110 | 121 |
GeForce 7900 GT | 108 | 116 | 79 | 111 | 119 |
Radeon X1900 XT | 113 | 128 | 81 | 112 | 129 |
Az UT2004 már egy elavult játék, így végülis egy leáldozó korszakot képvisel tesztünkben, a GeForce FX-ek idejéből maradt ránk. Itt már a gyengébbik beállítás esetében is 1280x1024-es felbontást vettünk alapul, ahol is egyértelmű processzorlimit mutatkozik meg, kivéve a GeForce 6600 GT-t, mely alacsony memória-sávszélessége miatt szűk keresztmetszetet képez a rendszerben. Az erősebbik beállítással ugyanez a helyzet a GeForce 7600 GT-t kivéve, vagyis az 50–60 000 forint feletti kártyákkal már 1600x1200-ban is maximális beállítások mellett élvezhető a játék, csak a processzortól függ, hogy hány fps-sel fog futni.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!