Hirdetés
Tesztek – DirectX I.
Half-Life 2 alatt kb. 18 %-os gyorsulásnak lehetünk szemtanúi 1600x1200-as felbontás alatt, 1280x1024-ben valószínűleg CPU-limitbe ütköztünk.
A Far Cry mindkét felbontásban 17 %-ot gyorsult, ez a papírforma.
Ezzel szemben bekapcsolt HDR mellett (az 1.4-es patchet telepítettük fel) az X1900 XTX hihetetlen előnyre tesz szert, a jelenséget egyelőre nem tudjuk megmagyarázni.
Battlefield 2 alatt 25-30 %-os gyorsulást tapasztaltunk, de ebben a játékban a GeForce-ok egyértelműen erősebbek. Talán a programozók "hibája" lenne ez?
F.E.A.R alatt az X1900 XTX hozza a közel 20 %-os gyorsulást az X1800 XT-hez képest.
COD2 alatt az előny 15 %-ra csökken, ennél többre számítottunk, hiszen egy shaderekre komolyan támaszkodó játékról van szó.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!