Tesztek – DirectX II.
A TRAoD hozza a szokásos 20 %-os gyorsulást. Mindez elég arra, hogy az OpenGL-es játékokon kívül az X1900 XTX az első helyre kerüljön, de az 512 MB-os 7800 GTX sehol nincs igazán lemaradva.
SCCT alatt is 20 % körüli a gyorsulás mértéke.
Bekapcsolt HDR és parallax mapping mellett kicsit nagyobb a különbség. Érdekes módon itt nem jött ki a Far Cry-nál tapasztalt óriási mértékű gyorsulás a HDR bekapcsolása után.
Az NFS:MW alatt elért eredmény sem elég az 512 MB-os GeForce 7800 GTX utoléréséhez, pedig az X1900 XT 25-30 %-kal gyorsabb elődjénél. Itt vagy a programozók "hibájáról" van szó, vagy egyszerűen a több textúrázónak köszönhetően gyorsabbak a GeForce-ok.
Colin McRae Rally 05 alatt a már "szokásosnak" mondható 17 %-os gyorsulást mértük ki.
A LOMAC esetében, ahogyan előtte már számos játékban, 15-20 %-os gyorsulást tapasztaltunk.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!