Hirdetés
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Valami baja van a tápomnak
- Projektor topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Mini-ITX
- Gigantikus fordulatot vett a GeForce RTX 50 Super sorozat törlése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikkrom
senior tag
Lejárt az előző szerkesztési ideje. Csak összejött a másik módszer. Kössz!
Mert hiába Dispose-olom vagy null értékkel töltöm fel a Bitmap változóm nem abban van az 1,7GB, hanem a létrehozó metódusnál "tűnik" el valahol. De a második linkedben a bitmap létrehozójában tár változót alkalmaznak és már ott azonnal GC.Collect és DeleteObjectet tolnak. Még egyszer kössz!
Öröm, boldogság. -
Bikkrom
senior tag
Felmerült egy kis bibi.
Bitmap myBitmap = new Bitmap(CaptureScreen());
Color pixelColor = myBitmap.GetPixel(x, y);
Ez 10 secenként ismétlődik és fel is dolgozom de ez lényegtelen. Ez 20-30 perc után OutOf MemoryExceptionhoz vezet. Hogyan tudom ezt elkerülni.? Hogy lehetne felszabadítani a már nem használt bitmapok által foglalt memóriát? Valamint hol tudom ezt levenni/bővíteni? Nem túl jó 20percet várni a kivételre, kis memóval tudnám tesztelni 1 perc alatt.Előre is köszönöm a segítséget!
-
Bikkrom
senior tag
Üdv Mindenkinek!
Egy elég egyszerű Formot akarok írni VS2010ben C#ban. Amit tudnia kellene az 2 textbox 1-1 int értékkel. Egy X és egy Y koordináta. Ezzel nincs is gond belököm 2 masked textboxba. Aztán egy buttonra ha rábökök megmondja mondjuk 1 labelre kiírva, hogy a monitor azon X,Y koordinátáján most milyen színű a pixel.
A gond az, hogy még grafikai függvényekkel nem foglalkoztam C#ban. Gondolom egy tanult embernek 2 perc, de nem várom el, hogy bárki is megírja. Azért ha van valakinek kedve felőlem meg is írhatja. Nem munka, nem beadandó csak itthon ökörködnék és érdekel. Tehát amit kérnék az egy kis iránymutatás, hogy mit usingoljak, milyen függvények kellenek nekem ehhez és mik a paraméterei.Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Valami baja van a tápomnak
- Kuponkunyeráló
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Call of Duty: Black Ops 7
- Projektor topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA T1200 16 2560 1600 Garancia
- Dell Precision 7550 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T1000 FHD
- Dell Precision 5560 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA RTX A2000 FHD+
- BOMBA áron eladó új Microsoft Surface Laptop 4 garanciával! AMD Ryzen 5 /16GB /256 SSD/TOUCH/13.5"/
- Dell Latitude 7420 i7 / 32GB /1TB SSD / FHD IPS
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
- Kezdő Gamer PC-Számítógép!Csere-Beszámítás! I5 6500 / RX580 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Mert hiába Dispose-olom vagy null értékkel töltöm fel a Bitmap változóm nem abban van az 1,7GB, hanem a létrehozó metódusnál "tűnik" el valahol. De a második linkedben a bitmap létrehozójában tár változót alkalmaznak és már ott azonnal GC.Collect és DeleteObjectet tolnak. Még egyszer kössz!
Öröm, boldogság.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



