- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen monitort vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- CPU léghűtés kibeszélő
- MILC felhasználók szakmai topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
Miért kellene minden content, minden részlet a collision detectionhöz?
Milyen API-hoz láncolja hozzá magát a fejlesztő? Minden API fogja támogatni a work graphot.A vegetation, fák animálása, mozgásuk szimulálása, azok láthatósági vizsgálata és végül megjelenítése, mind mind párhuzamosítható feladat. A megjelenítés alapvetően a GPU-n fog megtörténni, tehát előnyös, ha az adatok helyben mozognak. Maga a CPU és az adatmozgatás lesz a bottleneck a renderingben, miközben a GPU meg unatkozik.
Épp magának a játéklogikát befolyásoló collision detection ami kevesebb adatot igényel. Abszolút logikus ezeket a dolgokat átvinni GPU driven pipelinera.
-
E.Kaufmann
veterán
Menjetek ki az erdőbe, ott lesznek fák, mind egyedi, megismételhetetlen és még csak a GPU-t se terhelik, max a látószerveiteket
-
Pikari
veterán
válasz
flashpointer #7 üzenetére
A példáid közül a flight simulator jellegű cuccokat találom esetleg egy jó felhasználási felületnek, mert ott sokszor idegesítő tud lenni, ahogy a dolgok betoppannal/kitörlődnek ahogy közeledsz/távolodsz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Próbáld ki 268 millió eltérő falevelet biztosító favariációval, hogy működik-e a mostani APi-kon és hardvereken.
Nem az a baj, hogy kicsit több, hanem több 10 GB-tal több memóriát igényel. Ez meg 51 kB-ból megvan. Úgy tervezed az artot, ahogy szeretnéd, művészi szinten a programkód nincs jelen. Itt a menedzsment a kulcs.
-
Pikari
veterán
válasz
E.Kaufmann #2 üzenetére
A fa nem effekt szinten létezik, hanem a játékra visszahatással van. Egy játék időnként beszól az enginehez, hogy X meg Y modell ütközik -e, vagy X modell ütközik -e valamivel., Nem igazán praktikus, ha emiatt 3 db if helyett egy directx kernelt kell indítnod pár millió órajeles overheaddel, mert valaki a fákat csak a gpun gondolta kezelni
Ezek a csoda technológiák masszívan öntökönszúrás. Ráadásul emlékszem hogy 20-25 évvel ezelőtt az akkori p3mas gépeken 128 mega rammal már tökéletesen ment a fagenerálás cpun, így ez a megoldás számomra teljesen WTF. Nyilván a hagyományos módszer több memóriát használ, viszont ezeket a screenshotokat elnézve eléggé stílustalan és plasztikus hatásúak ezek a fák, így én személy szerint nem vagyok lenyűgözve.
-
-
Pikari
veterán
Cpu nélkül azért nem jó ötlet kontentet generálni, mert a többi content eleve onnan mászik be, ezt meg még vissza is kell tolni cpu oldalba pl a collision engine miatt. Ráadásul ezzel hozzáláncolódik a fejlesztő egy bizonyos api használatához, ami miatt stratégiailag sem igazán lesz jó választás egy ilyen.
Vannak már ilyen fa generátorok száz számra, public domain licensszel is. Nagyon jó dolog, ha valaki ilyeneket ír, amennyiben abból a célból teszik azt közzé, hogy valaki használni is tudja.
Amennyiben ezt bizonyos akadémikusok pusztán a white paper kedvéért, aspergerszindrómás magasságokban teszik, túlbonyolítva, semmiféle valós problémát meg nem oldva, sajtóközleményekkel megspékelve annélkül, hogy bármiféle valódi használati értéke lenne, öncélúan pusztán azért, hogy megmutassák, hogy milyen bizarr és elképzesztően fura megoldásokat is meg tudnak írni, mert ennyire okosak.... Az kicsit olyan, mint amikor ufónak öltözve háromszög alakú villogó ruhában vonaglanak egy divatbemutatón a szerencsétlen modellek a kifutón. Egyszerűen ronda, na.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bestbuy játékok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Sorozatok
- Nintendo Switch 2
- Google Pixel topik
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest