- Megjött a Chieftec VEGA M szériás tápok legnagyobb teljesítményű kiadása
- 280 Hz-es, remekül felszerelt WOLED monitor jött a Gigabyte gondozásában
- Itt az AI videók TikTokja, az OpenAI új agymenése
- Rekordösszegért kerül szaúdi kézbe az Electronic Arts
- Nem saját tervezésű a Zhaoxin új szerverprocesszora
Aktív témák
-
mr_ricsi
veterán
''vagy van 2 autóakksi, vagy autóakksi töltővel kell feltölteni''
Képzelj el egy szobát 2 db 210Ah-ás akkuval és még 1 akkutöltővel.
Kibírtad mosoly nélkül?
''Neked meg köszönjük, hogy utánaszámoltál! ''
Mérnök vagyok. (Semmit sem hiszek el, amíg le nem mértem, vagy ki nem számoltam.) -
mr_ricsi
veterán
válasz
Hikvision #19 üzenetére
''az Enyém a Chieftec tápomat nemszereti mert kiprobáltuk, hogyha nemmegy a monitor és kihuzzuk a UPS-t akkoris elszáll és nemfogja meg, csak csipog és kikapcsol a gép. Deha másik tápvan akkor azzal tuti.''
Ugyanez volt a 400-as Blazeremnél. Átvertem a cserét, kaptam helyette egy szintén 400-ast, és azzal tökéletesen működik. Még ha a gép melett a 17'' CRT-m rajta van, akkor is.
Ja, és kihúzott 230V-nál is elindul róla a gép. -
mr_ricsi
veterán
''Vagy autóakksit kell rákötni, mint itt sokan csinálják. 8-10 órát is kibírhat''
Az UPS-emben 7Ah-ás akku van. Ezzel megy mondjuk 7 percig. (Hogy könnyű legyen számolni.)
Egy átlagos szgk-ban 45-50Ah-ás akku van, az 45-50 perc műsoridő.
Egy kamionban van 210Ah-s, az 210perc=3,5 óra.
És egy ekkora akku már igazán a szoba díszére válik...
(Ja, és ha 8 óra alatt tölti fel a 7Ah-st, akkor a helyére rakott 210-est hány nap alatt?)
-
mr_ricsi
veterán
''TV vagy egyéb elektromos eszköz elmegy róla?''
Aminek kapcsolóüzemű tápja van (TV, 2kg körüli videók), azok simán, de lemezmagos trafót nagyon nem javasolnak hozzá.
''ha már 1.5éve nem volt használva az rosszat tesz neki?''
Zselés ólomakkuk vannak bennük, amelyek kb. 100nap alatt az önkisüléstől teljesen lemerülnek, és maradandóan károsodnak. Másfél év után szerintem kakukk. -
mr_ricsi
veterán