- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Plazma TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #53496 üzenetére
Nem néztem én sem, hogy ki írta, de bármennyiszer kerestem rá, ez volt az elmélet.
Pont ez az, "kompressziómérésnél" gyakorlatilag végnyomást mérsz, aminél nyitott fojtószeleppel lesz annyi levegő, amennyit vár a szervizkönyv.
De ha nem a szívócsőben keletkezik a vákuum, mivel magyarázod a dízelek gyenge motorfékjét? Az analógiádat követve kétszer erősebb motorféknek kéne lennie egy 1.4-es dízelben, mint egy 1.4 benzinesben.
Amúgy az egyhengeres motoros példád is a szívócsöves elméletet támasztja alá, mert ott nem oszlik el a vákuum több henger között.Alapjárat pedig valóban létezik, de motorfékezéskor sosem az történik, olyankor minden autóban teljesen zárva van a pillangó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Microsoft Excel topic
- Motorolaj és szűrő topik
- Xbox 360
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- További aktív témák...