Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Socket AM4
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Minimumlétszámra állítja a texasi Taylor üzemet a Samsung
ph A GAAFET node-okra specializálódó gyár jövője egyelőre bizonytalan.
-
Befutott a Realme P2 Pro és a Realme Pad 2 Lite
ma Indiában újrázik egy már ismert készülék új név alatt. Ívelt OLED kijelző és a Lytia szenzor korrekt áron.
-
Hallókészülék lett az Apple fülhallgatójából
it Az amerikai FDA engedélyezte azt a szoftvert, amely segítségével hallókészülékké változik az Apple AirPods Pro 2.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158317 üzenetére
Sokadszor is meg kell állapítanom, hogy egy sunyi görény társaság.
milyen email címen levelezel velük?
seh.contactus@partner.samsung.com
vagy
sehsupport@samsung.com
Utóbbi a központi cím. Nekem is oda került a problémás ügyem. Na nem mintha azok jobbak lennének.
Én ilyet írtam nekik anno
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Meglehetősen abszurdnak tartom, hogy egy magát ügyfélszolgálatnak nevező szervezet hallgatásba burkolózik és nem hajlandó az ügyfél semmilyen megkeresésére reagálni.
Ettől függetlenül nekem van mondanivalóm.
1. Mivel a javítás határideje egyértelműen letelt, felszólítom Önöket, hogy a készüléket legalább egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező, hibátlan típusra kicserélni szíveskedjenek.
2. Mivel a tulajdonomat képező készüléket három hete vitték el egy párnapos kivizsgálásra, és azóta gyakorlatilag eltűntek vele, így sajnos már a rosszhiszeműség sem kizárható az Önök részéről. Ha továbbra is a hallgatást választják, hatósági feljelentést fogok tenni.
Apadó tisztelettel,
Erre másnapra megkaptam a csereutalványt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen