- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Gaming notebook topik
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Callisto
őstag
válasz gduck #149836 üzenetére
A fő gond egyébként az, hogy akik felkeresnek, akik megnézik a hibabejelentéseket azok teljesen laikusok. Nem értenek hozzá. Betanított emberek és bár náluk akad meg a reklamáció, de ez nem az Ő hibájuk. Szabályok vannak.
Én pl. nagyon csúnya levelet írtam nekik (amit rühellek) amikor már 2. sablon válasz jött vissza.
Ha eljut technikusig, szervízig a hibabejelentés stb. akkor szinte mindenki úgy érzi, hogy két külön céggel beszél.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs