Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz ' Tzs , #27411 üzenetére

    Én úgy álltam hozza az olvasottak után, hogy ha megy jó, ha nem kukába vele. Mentés visszatöltésekor valóban vacakol, egyszerűen lezárja magát a játék, de mintha erre a készítők is gondoltak volna, betettek egy launchert, amivel direkt lehet a mentéseket indítani, kikerülve a menüket. Így aztán elfogadtató, más bajom nekem nem volt még vele.

  • SaGa59

    őstag

    válasz ' Tzs , #27411 üzenetére

    A Halál ellen 2-re még várni kell kicsit. A feladatleírások fordítása talán ma (de inkább holnap) este kész lesz, a párbeszédekbe meg épp csak belefogtam, hogy megtaláljam, melyik fájlban vannak azok a szövegek, amiket ez a mod használ.
    Kezdésnél ki kell választani, milyen felszerelést akarsz (mesterlövész, diverzáns, gyalogos katona, ezek mindegyike más páncélt és fegyvert jelent, ezen kívül választhatsz, hogy gázálarcot, vagy többlet lőszert, gránátokat vagy gyógycsomagokat, spéci felszerelést [pl hangtompító] vagy valami mást (nem ugrik be, mit lehet választani) szeretnél. Azaz három féle választás van, vagy az egyik, vagy a másik elem a sorban. Ezek mindhárom kezdő készlethez válszthatóak.

    Az biztos, hogy már az elején legalább három variáció van, illetve inkább 6. Igazából nem jöttem rá, hogy mitől függ az, hogy hova kell menni a pályára érkezés után, de eddig már két variációval találkoztam.

    Az első taggal beszélgetve háromféle folytatás lehet, bár ez csak az elején jelent eltérést (ott viszont jelentőset, mert vagy meg kell küzdened egy csapattal, vagy nem), a későbbiekre nem sok hatása van, vagy még nem jöttem rá, hogy van-e. Később is lesznek olyan beszélgetések, ahol attól függ, merre megy a sztori, hogy mit válaszolsz. Azaz figyelmesen el kell olvasni mit mondanak és a megfelelő módon válaszolni, vagy gond lehet...

    Az biztos, hogy a látványvilága más, mint az alapjátékokban, a színek kevésbé mosottak, élénkebbek, mint a megszokottak. A gázálarc szemüvege igen karcos, jól látható. Az anomáliák kemények. Itt nem úgy van, hogy elkap egy gravitációs anomália, jól megrángat, aztán ki lehet ugrani belőle némi sérülés meg ruha amortizáció árán. Itt ballagsz, egyszer csak azt hallod, hogy plfff és egy nagy véres paca terjed minden irányban a képernyőn. Na ez voltál te... Szóval kell a csavar... Nagyon.

    Bizonyos képzettségeket el kell sajátítani, ami pénzbe kerül. 1000-2500-5000 rubel. Pl a kaja megmelegítését, hogy fogyasztható legyen (ezt talán alapból megkapjuk), a mutánsok testrészeinek megszerzését (mutánsfajtánként), vegyészkedést, relikvia mókolást... Ezt okítják az északi tanyán meg a halászfaluban a helyi lakosok, ha sikerül bevágódni náluk. Meg elhitetni velük, hogy te vagy az a zsoldos, akire vártak..

    A történet nem az első rész folytatása. A főszereplő Vörös (eredetileg Red), a zsoldos, akit elküldtek a Mocsárba egy feladattal, de gyakorlatilag az első 5 percben rájön, hogy valami nem OK és a zsoldosok többé nem haverok, hanem ellenség. A másik nagy ellenség a Szolgálat. A Szabadsággal lehet, sőt kell haverkodni, bár a vezetőjük kissé excentrikus (zakkant). Nagyon sokat kell harcolni, sok tanút el kell elhallgattatni végleg, profi bérgyilkos, vagy üldözött módjára kell gondolkodni, csak a saját életed számít, a többiek kikapcsolhatóak.. Ahogy látom ez is egy pályás mod, csak a Mocsárban kell melózni. A záró beszélgetést (legalábbis azt hiszem az lesz) már lefordítottam, annak alapján azt kell mondanom, méltó utóda az 1. résznek, itt sem lesz happy end...

    A fő cél kideríteni, hogy mi a bánatot keresünk a Mocsárban, miért küldtek ide és ki a akar kinyírni mindenáron. A feladatoknál mindig egyes szám első személyben tárgyalgatja meg magával a karakter, hogy mit is kell csinálni és miért...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák