Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bucsupeti

    senior tag

    A következő a helyzet. Az első fizikai kártyámat nem tudtam aktiválni, amit a support-al meg is beszéltem. Az ajánlatuk az volt hogy rendeljek újat aminek a díját visszaadják. Meg is rendeltem még 13-án. Levonták az árát, majd néhány perc múlva vissza is adták ahogy az ügyintéző írta. A kártya azóta úton van. Jónéhány online fizetésen túl vagyok már (rezsiszámlák, online vásárlás nem túl nagy összegben). Ezek az előzményeim a Revolutnál.
    A kérdésem pedig a következő:
    Ma fizettem az egyik virtuális kártyámmal és ahogy kerestem ki a kártya adatait láttam hogy a mai napon lett rendelve egy új fizikai kártya. Én nem rendeltem az biztos és az árát sem látom levonva. Mi lehet ez? Volt már ilyen valakinek? Kérdezzek rá? Mit javasoltok?

    "Nem gond ha nem vágod a párologtatók bináris nyelvét..."

Új hozzászólás Aktív témák