Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Az mas teszta.
De az evtizedes peldalozas attol meg vaskos hazugsag. Volt mar nagy mail problema korabban is nem is egy.Pl:
.biz domaines cimekre/rol nem lehetett levelet fogadni.
LDAP hiba miatt uszkve 3 napig nem lehetett jelszot valtani a mail fiokokon sem.(ok itt ment a levelezes de ha nem tudtad a jelszavad az isten se tudott segiteni rajtad)
De ha nagyon ragaszkodnak hozza rakeresek regi hibajegyekre... -
ntomka
nagyúr
válasz
II.Démonlord #9 üzenetére
Igen. Amire a T ráteszi a kezét, ritkán válik arannyá.
-
ntomka
nagyúr
"A vállalatnál az elmúlt évtizedben nem fordult elő a levelezési szolgáltatást érintő hasonló méretű és jellegű technikai probléma."
A freemail.hu kié is? Nincs több kérdésem.
-
Vertic
aktív tag
Plusz az ügyfél előtt talán nem írod le teljesen magad, ha nem próbálod kimagyarázni a teljesen nyilvánvaló szart is, míg utóbbi esetben jobb esetben elkönyveli, hogy te is csak egy hülye droid vagy, rosszabb esetben, hogy még hazug is és teljesen hülyének nézed. (legalábbis ha magamból indulok ki
)
-
Stanlee
őstag
Szerintem erre van kulon oktatas, hogy ha a fene fenet is eszik, a kuncsaft fele sose szabad negativat mondani a ceg szolgaltatasarol. En mar kaptam a munkaltatomtol szobeli megrovast (az osszes felettem levo szintrol), mert az egyik ugyfelunknek el mertuk mondani a kollegaval, hogy szerintunk szar amit a ceg neki odatett (ilyen feladatra ezt a gepet sose adtuk meg el), es ez a mi privat velemenyunk, mert megkerdezte tolunk, hogy mit gondolunk a leszallitott arurol. Persze mindenki tudta, hogy csokis muffin nev alatt szaritott szart adtunk el, ezert nem is feszegettek a dolgot. Utana mar csak a projektmanager mondhatott a kuncsaftnak barmit, de oszinten, ha hetek ota ul az ember a megrendelonel, es mar a 20. fele megoldassal jon elo, es az sem mukodik, akkor kodosithet a manager, nagyon naiv ugyfelnek kell lennie, aki meg hisz neki.
En az egyenes, nyilt beszedet jobban szeretem, mert az lehet, hogy neha kellemetlen, de utana legalabb nem kell hazudni folyamatosan es a hazugsagok halmazaban elveszni.
-
fityesz9
tag
Egyetemen a fontos határidős dolgokat mindig email értesítőben küldték ki, igaz sokszor ott volt alternatíva az egyetemi netes oktatási rendszer (neptun/etr), de mondjuk a tanárok azon át kommunikáltak. Ott nem játszik a telefon.
Sok helyen, ha rendelsz és kérsz telefonos és e-mailes értesítést, akkor is általában csak email jön.
Esetleg visszaigazoló, kódos e-mailek.
Bármikor várhat valaki fontos emailt, amit telefonon mondjuk nem lehet lerendezni. Nem véletlen szerintem, hogy a nagy cégeknél belsős email van, mert ha az összedől, legalább tudják, hogy gond van, de ez más tészta, szóval tud rosszul jönni.
De tényleg a legfontosabb az lett volna, hogy kiállnak, hogy igen, nem működik bocsánat. Ilyen mindig fog előfordulni, ha nem túl sűrű, csak eseti, akkor úgyis mindenki elfelejti 2 hét alatt. -
fityesz9
tag
Nem növelték a bizodalmam az ilyen olyan szolgáltatói emailfiókok iránt. Egy ilyen hibával, főleg ha ilyen sokáig fenn áll, elég szép kárt lehet okozni embereknek, akár anyagit is. Minimum lenn ez után egy mély hajlongós, elnézést, ezt benéztük csúnyán hozzáállás.
Nagyon sok minden az eszembe jutott, miről le lehet csúszni, ha két napig nem kapsz/nem férsz hozzá az e-mailjeidhez . -
edk-
őstag
A költségcsökkentést nem a drága, de jó szakemberekkel kellett volna kezdeni...
-
bambano
titán
az ilyen ócska kommunikációs tréningek szervezőit lerendezném egy szívlapáttal, azt a hülye kommunikációs igazgatót meg, aki azzal menteget 300 ezer postafiók használhatatlanságát, hogy az ígért határidő után az egyhuszada már működött is, elhajtanám kecskét legeltetni.
ezt a "görcsösen ne mondjunk semmi negatívat mégha az az igaz is" hozzáállást ki kellene irtani a civilizált világból. 285 ezer felhasználónak belehazudtak az arcába. erre kellene gondolni, mielőtt hülyeségeket beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- Azonnali fotós kérdések órája
- iPhone topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest