Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Semmi köze az NV bugjának a törlés, meg nem törléshez, sőt gyakorlatilag nem is bug, hanem a partíció alapú memóriavezérlés mellékterméke. Az egész csak a Streaming textúrázást használó játékoknál jön elő. Mondjuk a jelenlegi top motorok kivétel nélkül ilyenek. Az a lényeg, hogy az AMD régóta globális memóriavezérlés használ (Hub, vagy Ringbus rendszerek), az NV meg még mindig partícióalapú vezérléssel működik (Direct Connect alapú Crossbar). A probléma akkor jön elő ha a program streaming textúrázást használ. Ilyenkor az AMD karik teljes memóriájában egy adat csak egyszer lesz benne. Az NV esetében pedig aránylag sokszor előfordul, hogy a különböző partíciók ugyanazokat az adatokat tárolják. Innen ered az, ami a 256 MB-os kariknál nagyon látszik ... illetve látszott régen ... A 256 MB-os Radeon kb. 1600x1200 felé fogyott ki a memoból, míg a 256 MB-os GeForce több esetben már 1024-ben is szenvedést mutatott.

Új hozzászólás Aktív témák