Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz eXodus #32 üzenetére

    Ha ez a férgek nekem szólt: 1. köszönöm. 2. nem tudom, többen vagyunk/voltunk-e. 3. a játékmenetről alkotott nézeteid nem teljesen állták meg a helyüket. Gyakorlatilag leszartam, mit mondasz a grafikára, mivel egy trailerből nem teljesen lehet megitélni.

    A karakterek igenis jól néznek ki. A környezet viszont tényleg ronda. Nagyon ronda. Azaz nem, egy GTA-nézetes sandbox tps-nek elmenne, az autós részeknél kifejezetten pofás. Csak sajnos ez egy fps, így közel is kerülsz a tárgyakhoz. A 2004-es(!) Half-Life 2, eredeti állapotában jobb, élesebb, látványosabb textúrákat és mapping effektusokat használ, mint ez a... Rage.

    Másik. A 2 éve kiadott 5850-esemen a játékot képtelenség leterhelni, minden szart bekapcsoltam, de marad a 60 fps és a remegő kép. Miért nincsenek manuális beállítások?! A Rage fórumban lévő rageconfig.cfg beállításokkal a "tüttüdüpptüpp" videóban tapasztalható ki-be pakolt textúra probléma megszűnik a bugok 95%-ával együtt, de ettől a játék még ronda. És az új amd peccs nélkül még ez sincs. Persze ebben az id-nek igaza van. Elhanyagolták az OpenGL-t a gyártók. Más kérdés, hogy minek rá drivert írni, mikor évente két játék támogatja?

    Végül: mi a szarnak vesztek, mi a szarnak vegyünk korszerű gépeket (i7-esek, Fermi, 5xxx vagy 6xxx radeon széria), amikor le vagyunk tojva? Idén kb. két játék bizonyult korszerűnek, a Witcher 2, meg talán most a BF3. A Crysis 2-t csak a dx11 után vehetnénk ide, de az meg egy csapásra el is cseszte a játék teljesítményét.

    A fentebbi felvetésre, miszerint majd ehhez is jön ilyesfajta patch: nem jön, mert a játékot eleve nem dx-re írták.

    Post Scriptum: emlékeztek még a 2000-es évek első felére? Pl. az egyik utolsó fecskére, a Riddickre? Ahol lehetett választani OpenGL és DX közt, és furcsa mód fasza volt mindkettő. Mi történt?! Megy lefelé a színvonal, nem stagnál, lefelé megy! Miért nem lehet megütni a 2007-es Crysist végre?

Új hozzászólás Aktív témák