- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hobby elektronika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Samsung a saját csomagját kínálja. Speciálisan hackelt szoftverkörnyezettel. PC-re nem lehet rákötni. A Miracast még megoldható, de az hardveresen is túl lassú, hát még akkor, ha az adott gyártó nem kerüli meg a Windows szoftveres megoldását.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Így van. Ez nagyon fontos. A Rift mindenképp hátrányban lesz a komplett csomagokkal szemben, mint amiket a Samsung és a Sony kínál majd. Mert utóbbi két cég géphez köti a működést, tehát az OS-t szarrá lehet hackelni, hogy minimális legyen a szoftveres késleltetés, amit szerencsére Carmack megért, mivel tudja, hogy itt van a problémájuk forrása, nem a hardverben. A hardver késleltetése pite ahhoz képest, amit a Rift szoftverből kap. A Samsunggal közösen végzett kutatásokat fel lehet használni a Rifthez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve van a Riftnek egy olyan módja, hogy a natív felbontásnál nagyobb legyen a renderelt kép. Ez abszolút célszerű. Ezzel az a gond, hogy a VR-rel nem kompatibilis a mai CF/SLI. Ráadásul a tesztelést nehezíti, hogy egyedül a Frostbite 3 rendelkezik VR-hez használható, valóban működő multi-GPU technológiával, de a Frostbite 3 nem licencelhető motor. Az EA-nek megvan a lehetősége a tapasztalatgyűjtésre, és azt meg akarják tartani maguknak, hogy a VR játékaik mindennél jobbak legyenek.
Az eltolás azért nem működne, mert sztereó 3D kép kell, és ahhoz nem lehet igazán jól trükközni. Egyszerűen tönkremegy a 3D.
Az egyik koncepció a Riftnél, hogy nem egy panelt használnak, hanem kettőt. Ezeket pedig úgy helyezik, hogy egymáson picit legyenek elcsúsztatva. Ilyenkor nem kellene extrém felbontást számolni, viszont hátrány, hogy a két panel miatt elmosott lesz a kép.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jim Tonic #24 üzenetére
Az egyensúlyszerv az valóban probléma lehet még. Egyelőre a fejlesztésnek a szakaszai miatt még nem jutottak oda, hogy azt elemezzék. Azt több iparági forrás is mondta, hogy a Zenimax ott dobta vissza az egészet, hogy még alacsony késleltetéssel is rosszullétet okozott. Tehát az OR csapat mondta, hogy ezt a gondot a késleltetés csökkentése megoldja, aztán elkészült egy olyan szoftveres környezet, hogy ezt kipróbálják és a rosszullét nem múlt el. Innentől kezdték vizsgálni a hangot, és ezért mentek a GenAudióhoz, hogy segítsenek a térhangzásban. Most ezt a problémát szeretnék megoldani, mert úgy gondolják, hogy a térhangzás tökéletesítésével csökkenthető a rosszullét, ugyanis hang nélkül a tesztelők többsége nem émelyeg. Aztán más kérdés, hogy ha ezt megoldják, akkor még milyen problémák merülnek fel újból.
Az már látszik, hogy a kezdeti tervekhez képest nem pár, hanem több tucat problémát kell megoldani, és szar dolog, hogy az egyes problémákra folyamatosan fény derül.A tanulás az lehetséges, de akkor meg az agyad átáll VR-re, és utána a valóságtól leszel rosszul.
(#29) Jack@l: Nyilván a GenAudio szakembereit csak szórakozni kérték fel a fejlesztéshez. Ők töltik be a sört a hűtőbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jim Tonic #15 üzenetére
Ez a Rift kivételesen nem az agy átverésére épít. A rosszullétek fő oka, hogy az ember érzékszervei nem ahhoz a késleltetéshez szoktak hozzá, amit kínál. Ennek nagy része szoftveres eredetű. Az is gond, hogy nincs viszonyítasi pont. A szem lát valamit és ahhoz kap a fülben egy olyan információt, ami egyszerűen nem lehetséges. Ezért dolgozik az Oculus a GenAudióval, mert borzalmasan fontos, hogy a látottakhoz tökéletes térhangzás társuljon. Ha ez nem valósul még, akkor az rosszullétet okoz. Szerencsére a sztereó fejhallgató adott, amire lehet építeni tökéletes térhangzást, de ez is szoftveres kérdés. Az jó hír, hogy folyamatosan jelentik be a gyártók a hangprocesszorokat. Azokhoz viszont kellene valami szabványos felület is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Zsír HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/256 FHD IPS SURE VIEW
- 1TB Western Digital SN850X M.2 PCIex4 SSD (WDS100T2X0E) ÚJ!!! 36 hónap garancia
- Intel Core i5-12400F LGA1700 OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
- AMD Ryzen 7 5700X OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
- Eladó Samsung Galaxy Watch 6 Classic 47mm Bluetooth
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest