- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED monitor topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Home server / házi szerver építése
- Milyen egeret válasszak?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hobbbyt
őstag
Miért nem magyarázzátok el neki ezt érthetőbb nyelven?
Ha van egy gilisztád aminek a fejét véletlen levágtad ásás közben egy ásóval akkor a giliszta a következőket teheti. :A, A giliszta real time 1:1-ben mentést készít magáról (2 giliszta van, csak a másik elbújt)
B, A giliszta real time jegyzi magának, hogy hol mit csinált.. Így az ásó után tudja, hogy merre lehet a maradék része ami hiányzik.
C, A giliszta emlékszik rá, hogy az utolsó pillanatban kb. hogy nézett ki, aztán mrgpróbálja helyrehozni magát.
D, stb.-stb..Én csak egy mérnök vagyok de nem az informatika területéről.
-
Hobbbyt
őstag
Persze, ezért is nem nagyon értem hogy mégis kinek jutott eszébe úgy igazán összehasonlítgatni a kettőt. Az egyik egy ARM? alapú mobil OS korlátokkal míg a másik egy teljes értékű x86-64 aminek a támogatottsága szinte végtelen. Nem egy liga még akkor se ha egy árban vannak... és ebből az apple sehogy nem rud győztesen kijönni.
-
Hobbbyt
őstag
De most komolyan.. azon vitatkoztok, hogy a Pro-ba elég a 128 giga a Surface-ba meg nem?
És mi van? Senki se ismeri a külső vinyót? A Surface-be simán rádugsz akkorát amekkorát akarsz.. Jaaa, hogy olyat a Apple cuccába sose fogsz tenni? Hát.. pech.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés