Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ted_tris

    tag

    válasz kikikirly #41 üzenetére

    Tokeletesen igazad van.
    Inkabb az animacios rendszerek, a fizika gameplay reszeve tetele, animaciok, normalis ik lenne a fontosabb.
    Kesz rohej mikor a tetszoleges jatekban a siktol eltero talajon mozognak karakterek.
    Pl. lejto lepcso.
    Meg keccselnek idetlenkednek jobbra, balra.
    Vagy az unreal motorra jellemzoen 10 centivel a talaj felett lebegnek vagy bokaig benne vannak.
    Ez lennr a fontos.
    Ez a baromsag meg sokadlagos problema , de shotokon jol fog mutatni az egysegsugaru gamer hugyagyut meg azzal teszed zsebre.
    Sajnos.

    Amugy ez a video egy nagy 0.
    Ennel szebbek vannak realtime renderingel mar letezo jatekokban is.
    Szep a sok pattogo feny csak ki nem szarja le ha a vegeredmeny meg gany.

Új hozzászólás Aktív témák