Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    Azt hiszem mar leirtam parszor valami hasonlot, de itt van megegyszer:

    Bolond az aki a tech spec-ek alapjan donti mar most el hogy a PS3 jo e lesz vagy nem vagy hogy a jatekok jok lesznek e ra. Csakis a fejlesztokrol van szo es a multbeli tapasztalatok szerint en nem felnek attol hogy nem lesznak jo es szep jatekok a gepre. Azok akik fanyalognak a spec-eken hogy ''csak ennyi bit, csak ennyi memoria, csak ennyi shader'' stb. egy PC-s szemszogbol nezik ami szvsz nagy hiba. Miert ? Mert nekem ketsegem nem fer hozza hogy ha azok a csapatok, akik a GT4, MGS3, God of War, R&C3, Sly3 minosegu jatekokat kicsikartak egy 32MB RAM-ot, 300Mhz CPU-t (1x MIPS core + 2x vector unit) es 150MHZ gfx procit (semmi shader es meg bilinear filtering sem alapbol) tartalmazo gepbol azoknak nem lesz gondjuk komolyan utos dolgokat kihozni egy 512MB RAM-ot, 3.2Ghz CPU-t (1x Power + 7x vector unit) es 550Mhz, akarmennyi pipe fejlett gfx procit tartalmazo gepbol. Mar csak a grafika maga olyan, mint egy RivaTNT funkcionalitasu (PS2 GS) chip hasonlitasa egy GeFore 7800 funkcionalitasu (PS3 RSX) chiphez. Es azt meg a megrogzott PC-sek is lathattak ez a fejlodes mit hozott vizualisan :)

Új hozzászólás Aktív témák