Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz Gargouille #32 üzenetére
Ezeknek pár perc utánanézni és a Truenas is ezeket kérdezi meg egy beállításnál. A zoneminder pl kijön a "best free ip camera manager" google keresésre laikus vagyok, de olvasni tudok és használni a keresőt.
#30: Már megint feldobtál valami ostoba sületlenséget aminek semmi valós alapja, bullshitet bárki tud generálni (és van belőle elég.) Bármilyen fájlrendszer össze tudja magát szarni memóriahibától, könnyen lehet hogy a ZFS is, de egy gyári NAS-ban is tönkremehet a memória. A buksisimidet meg a hasonló mentalitást tartsd meg magadnak, tök látványosan ki vagy fogyva az érvekből.[ Szerkesztve ]
-
fatpingvin
addikt
válasz Gargouille #37 üzenetére
jó nyilván ha nem a hobbidért fizetnek akkor én se csinálnám ezt a szabadidőmben, ezt abszolút akceptálni tudom, de ez meg már akárhogy nézem messze a másik véglet.
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
fatpingvin
addikt
válasz Gargouille #35 üzenetére
nem beszélünk egymás ellen, egyetértek azzal amit írsz.
az autós példa szuper, ezt vettem észre magamon én is. az asztali alaplapomnak minden fenntartás nélkül nekiesek forrasztópákával ha úgy gondolom hogy az egyik thermal szenzor rossz helyen van ott ahová a gyártó kitalálta, de az autóba kb az izzócsere a legkomolyabb dolog amivel még nem viszem szervizbe.
Viszont ha ez mondjuk egy elsősorban autós tuninggal foglalkozó fórum lenne, akkor elég furcsán mutatna szerintem ha a nem világít a ködlámpa kérdésre az lenne az első válasz hogy vidd el szervizbe. remélem érthető mire gondolok.