- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- Karnyújtásnyira van Kína a HBM2 memóriák gyártásától
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft csak opcionálisan fogalmazza meg ezt követelményt. Nem kötelező támogatni. A base funkciókba ez nincs benne. Ha egy hardver nem támogatja, akkor csak annyi történik, hogy nem történik meg az élsimítás és kész, de a program futni fog tovább.
Még tele van a DX11 ugyanilyen opcionális funkciókkal, mint a CDB, a SAD4, a hw atomics, ésatöbbi. Ezeket sem támogatja az NV, de még az Intel sem. Ettől még a hardver megfelel a DX11 követelményeinek.
(#30) Szergei: Van 16x MSAA támogatása a GCN-nek, de a DirectX 11.1 ezt a funkciót csak Direct2D-re engedélyezi, sőt követeli, míg Direct3D-re tiltja. A Mantleben viszont kihasználható. Egyébként ezt a funkciót az Intel Haswell is támogatja, szóval gáz, hogy D3D-re tilos a használata.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest