Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kisfurko #41 üzenetére

    Tényleg ez base követelmény. Úgy emlékeztem nem az.
    Azt tudom még elképzelni, hogy a mintavételezést nem dedikált hardver csinálja a Maxwellnél, hanem valamit egyszerűsítettek és beáldoztak egy pici sebességet érte. Így a programokban jó lehet, míg a driverből egyszerűen kivették a CSAA-t, mert nem akarták a Maxwellhez igazítani. Igazából erőltetni a mai alkalmazásokban nem igazán lehet, így egyszerűbb törölni a funkciót.

    Szerk.: Közben kaptam egy extra adatot. A CSAA nem azt a hardvert használta, amit SV_Coverage használ, hanem az MSAA-ért felelős hardveres blokkot. Ez egyszerűsödött, tehát az SV_Coverage funkció megmarad. Ez így már reális lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kisfurko #20 üzenetére

    A Microsoft csak opcionálisan fogalmazza meg ezt követelményt. Nem kötelező támogatni. A base funkciókba ez nincs benne. Ha egy hardver nem támogatja, akkor csak annyi történik, hogy nem történik meg az élsimítás és kész, de a program futni fog tovább.

    Még tele van a DX11 ugyanilyen opcionális funkciókkal, mint a CDB, a SAD4, a hw atomics, ésatöbbi. Ezeket sem támogatja az NV, de még az Intel sem. Ettől még a hardver megfelel a DX11 követelményeinek.

    (#30) Szergei: Van 16x MSAA támogatása a GCN-nek, de a DirectX 11.1 ezt a funkciót csak Direct2D-re engedélyezi, sőt követeli, míg Direct3D-re tiltja. A Mantleben viszont kihasználható. Egyébként ezt a funkciót az Intel Haswell is támogatja, szóval gáz, hogy D3D-re tilos a használata.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák