Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elrood

    őstag

    Remélem AMD nem lő túl a célon.

    Brazossal is leginkább az a bajom, hogy nagyon CPU limites mindenhol. Egy "erős" GPU-hoz pedig felesleges gyenge CPU-t társítani.

    ''The spice exists on only one planet in the entire universe. A desolate, dry planet with vast deserts. The planet is Arrakis, also known as DUNE.''

  • Elrood

    őstag

    válasz Elrood #26 üzenetére

    (#29) daa-raa

    Sajna sok dolog csak a CPU-ra támaszkodik ma is. Pl. míg egy .NET frissítés felmegy, az több óra (optimalizáció végigfutását nézve).

    (#32) t72killer

    Való igaz, hogy Diablo 3-nál ütköztem istenes cpu limitbe. Régebbi játékok meg egész jól mentek. Portal 2-vel teszteltem még, az is egész szépen ment.

    --

    Egy másik oldalon is megnéztem mit írnak a jövevényről, és örömmel látom, hogy az AMD nem csak annyit csinál, hogy 2 helyett mostantól 4 mag lesz, hanem a magokat is okosítja és az 1 szálas teljesítményre is kicsit gyúr.

    Brazossal volt olyan gondom, hogy van egy kódom, NV12-ból készített ARGB képet. MMX és SSE2 utasításkészlettel megoldva, ugyanaz az algoritmus. Csak annyi a különbség, hogy MMX 64 bitenként dolgozik, SSE2 pedig 128 bitenként.
    NV12->ARGB, MMX és SSE2, teljesen ugyanaz az eredmény sebesség tekintetében.
    YUY2->ARGB SSE2-vel még lassabb, mint MMX-szel...
    AMD Phenom II-vel, Core2 Duoval ugyanez a kód szépen gyorsult (még az Atom is, bár ott mérsékeltebb a gyorsulás).

    Van valami turpisság a brazos SSE2 implementációjában?

    ''The spice exists on only one planet in the entire universe. A desolate, dry planet with vast deserts. The planet is Arrakis, also known as DUNE.''

Új hozzászólás Aktív témák