- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Házi hangfal építés
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elrood
őstag
Remélem AMD nem lő túl a célon.
Brazossal is leginkább az a bajom, hogy nagyon CPU limites mindenhol. Egy "erős" GPU-hoz pedig felesleges gyenge CPU-t társítani.
''The spice exists on only one planet in the entire universe. A desolate, dry planet with vast deserts. The planet is Arrakis, also known as DUNE.''
-
Elrood
őstag
(#29) daa-raa
Sajna sok dolog csak a CPU-ra támaszkodik ma is. Pl. míg egy .NET frissítés felmegy, az több óra (optimalizáció végigfutását nézve).
(#32) t72killer
Való igaz, hogy Diablo 3-nál ütköztem istenes cpu limitbe. Régebbi játékok meg egész jól mentek. Portal 2-vel teszteltem még, az is egész szépen ment.
--
Egy másik oldalon is megnéztem mit írnak a jövevényről, és örömmel látom, hogy az AMD nem csak annyit csinál, hogy 2 helyett mostantól 4 mag lesz, hanem a magokat is okosítja és az 1 szálas teljesítményre is kicsit gyúr.
Brazossal volt olyan gondom, hogy van egy kódom, NV12-ból készített ARGB képet. MMX és SSE2 utasításkészlettel megoldva, ugyanaz az algoritmus. Csak annyi a különbség, hogy MMX 64 bitenként dolgozik, SSE2 pedig 128 bitenként.
NV12->ARGB, MMX és SSE2, teljesen ugyanaz az eredmény sebesség tekintetében.
YUY2->ARGB SSE2-vel még lassabb, mint MMX-szel...
AMD Phenom II-vel, Core2 Duoval ugyanez a kód szépen gyorsult (még az Atom is, bár ott mérsékeltebb a gyorsulás).Van valami turpisság a brazos SSE2 implementációjában?
''The spice exists on only one planet in the entire universe. A desolate, dry planet with vast deserts. The planet is Arrakis, also known as DUNE.''