- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
Új hozzászólás Aktív témák
-
kutyek
senior tag
Erre +1
Az autózás esetében a kárcsökkentés fő szempontja éppen nem az üvegházhatás mérséklése, hanem a lokális egészség-károsító következmények csökkentése. Hiába jobb a dízelüzem CO2 lábnyoma, ha a városokban belefulladunk a füstbe. Totál félrevezető egyelőre az e-mobilitás kapcsán a klíma hatásokat előtérbe helyezni. Más kérdés, hogy ezen a téren a (szívó)benzin / gázüzemmel is jelentős előrelépést lehetne tenni a dízellel szemben. Persze ehhez a buszokat és közösségi szolgáltatási egységeket (pl. szemétszállítás) kellene először gázosítani.
Az elektromos áramot pedig (ez a szomorú igazság) a legzöldebb módon rövid távon (100 év) nukleáris erőművekkel kellene megtermelni a villanyautók részére (is)... -
t72killer
titán
ez lenne a lényeg - csak épp a fentebb linkelt szennyező aszfalt problematika ezt is áthúzta, legalábbis részben. home officera kell zavarni akit csak lehet, ne legyen felesleges közlekedés. - érdekes, ilyen irányba nincs semmiféle eu-s direktíva.
#47: hja, csak sajnos a napenergia kinyerése elég sok gyakorlati problémába ütközik, bár jó úton vagyunk afelé, hogy szahara-szintet érjen el a korábban esős-ködös nyugat-európa.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Óra topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- ASUS notebook topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest