Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #33 üzenetére

    Számos jó DX12 implementáció van még. Például a Warhammer, a Hitman, a GOW4, a BF1, az új Deus Ex. Ezeken belül működik az API. Megfelelő hardverek mellett előny van belőle. Az AotS-en azért nagyobb az előny, mert ott már a gyorsabb procik is belefutnak DX11 alatt a procilimitbe.

    Igen vannak DX12-ben is rosszabb implementációk, mint például az új Tomb Raider. Ez előfordul. De szerencsére ez inkább kivétel.

    (#35) Csaber: Semmi köze a DX12-höz a 16 GB-os ajánlott memóriaigényekhez. Ez attól van, hogy a konzolon a fejlesztők 5,5 GB körüli memóriát érhetnek el direkten, és ezt egyre hatékonyabban használják ki. PC-n viszont az OS kezeli az allokációt, és az nem olyan hatékony, mint a konzolon a direkt kezelés.

Új hozzászólás Aktív témák