Új hozzászólás Aktív témák

  • Enton

    addikt

    válasz Enton #13 üzenetére

    Utánajártam: Forrás

    Lesz itt minden ugy fest, he mindez nem csak szöveg hanem igaz is:

    Nagyvonalakban:

    -Teljesen különböző programozógárda a F1 2009-től (Wii), nem erre épül maga játék
    -Számos területen alapjairól újraírt fizikai motor
    -Teljeskörű időjárási rendszer integrálás, nagyban befojásolja majd az AI stratégiáját az egész verseny közben, az időjárás alakulása remélhetőleg a havazást is beleértve, mert ha a F1-ben nem is de a Dirt3/Grid2-be az még jó lenne
    -A Boxutca mint olyan legyen olyan élmény itt kiállni, mintha csak élőben ott lenénk vezetőként
    -Még egy szintel magasabbra helyezet törésmodell, speciális F1 kocsikra kihegyezve

    Amik eddig tuti nem lesznek:

    -Lézerrel scannelt pályák
    -Safety car
    -Formation Lap (szerintem ez lenne a felvezetőkör, habár mostanság nem sokat nézek F1-et szal bocs ha nem az)
    -Feeder series (megintcsak találgatás ezek a kisebb kategóriás formula autók)
    -Osztott képernyő

    Akit érdekel egy kicsit jobban a téma:

    Fődizájner twitteroldala

    Codemaster F1 2010 Community

Új hozzászólás Aktív témák