Hirdetés
- Hogyan verte le egy telefon chip az egész laptop ipart? – x86 vs ARM
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Egyre inkább szoftverrel segítene a Core CPU-k teljesítményén az Intel
- Jelentősen meglazítja a gyeplőt a Windows 11 frissítéseknél a Microsoft
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
PATTA86
csendes tag
OFF
Bocsi, hogy megint ide írok, de hátha itt értelmes választ kapok, mint a másik oled topikban...
Végül 1 év halogatás után berendeltem az akciós 55CX-et MM--ból. Igaz 65"-osat akartam eredetileg, de annak az ára még nem nagyon ment le, hogy nekem megérje hiába lenne rá pénz... az új G1 evora nem akartam még várni újabb egy évet, hogy milyen lesz és jó árba legyen. A lényeg az, hogy most "tanuló" tvnek jó a CX. Teljesen laikus vagyok az oled tv világában és annyit tudok amit itt a topikokban olvasok... ezért is vagyok bizonytalan, hogy most 4k videók mehetnek rajta hdr módban bejáratásként, 4 óránként meg kikapcsolva a tvt a pixel frissítéshez? Közben nézhetek már 720p, 1080p filmeket rajta vagy már mehet a 2160p is? Bocsi, hogy ennyire "hülyén" adom elő a dolgokat, de még most tanulók bele ebbe az egészbe.
thx
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogyan verte le egy telefon chip az egész laptop ipart? – x86 vs ARM
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen egeret válasszak?
- Jövedelem
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Heroes of Might & Magic: Olden Era
- Ubuntu Linux
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- szinteÚJ Lenovo ThinkPad L14 Gen5 i7 155U 32GB 1TB FHD+
- iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4594
- Apple iPhone 16 Pro 128GB Black Titanium Karcmentes állapot 91% akkumulátor