Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elképesztő lemaradásban van az aktuális Loongson CPU-család
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PATTA86
csendes tag
OFF
Bocsi, hogy megint ide írok, de hátha itt értelmes választ kapok, mint a másik oled topikban...
Végül 1 év halogatás után berendeltem az akciós 55CX-et MM--ból. Igaz 65"-osat akartam eredetileg, de annak az ára még nem nagyon ment le, hogy nekem megérje hiába lenne rá pénz... az új G1 evora nem akartam még várni újabb egy évet, hogy milyen lesz és jó árba legyen. A lényeg az, hogy most "tanuló" tvnek jó a CX. Teljesen laikus vagyok az oled tv világában és annyit tudok amit itt a topikokban olvasok... ezért is vagyok bizonytalan, hogy most 4k videók mehetnek rajta hdr módban bejáratásként, 4 óránként meg kikapcsolva a tvt a pixel frissítéshez? Közben nézhetek már 720p, 1080p filmeket rajta vagy már mehet a 2160p is? Bocsi, hogy ennyire "hülyén" adom elő a dolgokat, de még most tanulók bele ebbe az egészbe.
thx
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 7800X3D / 32GB DDR5 / RX 9070 / 2TB SSD!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Black-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3626, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A35 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- 207 - Lenovo LOQ (17IRB8) - Intel Core i5-13400F, RTX 3050
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Central PC számítógép és laptop szerviz - Pécs
Város: Pécs